Blijkbaar heb je m'n post niet goed begrepen als dit de situatie is die je zoekt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Precies de situatie die ik hoop te vinden. Stelletje dat een huisje koopt als ze nog verliefd zijn, maar na een paar jaartjes is de leuk eraf en moet de hut weg. 15% van de vraagprijs moet je er dan wel af krijgen.
Je zegt dingen die hij niet wil horen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef Leandra het volgende:
Blijkbaar heb je m'n post niet goed begrepen als dit de situatie is die je zoekt.
Als jij een huis in een vinexwijk als Weidevenne hebt gekocht in de goede oude tijd dan mag je inderdaad god op je blote knietjes bedanken dat je dat huis met 32% verlies kunt verkopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je zegt dingen die hij niet wil horen.
Had beter kunnen zeggen dat je met 32% verlies hebt verkocht en dat er echt geen hond naar je huis kwam kijken. Dat je de nieuwe bewoners zelfs hebt geholpen door de wasmachine naar zolder te tillen. Op je rug. Zo blij was je om er vanaf te zijn. Zelf nog wekelijks een bosje bloemen brengen. Bloed aan de knietjes door al dat bidden en bedanken![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je bent niet de enige, Ambipur.
Ik had ook een huis twee jaar te koop staan. Met behoorlijk wat achterstallig onderhoud. En als het al een tijdje leeg staat wordt het er niet beter op...
Een vergelijkbaar huis, maar beter onderhouden, is vorig jaar nog verkocht voor 170K, maar ik heb gewoon een bod geaccepteerd van 150K. Inpakken-en-wegwezen, ik ben er eindelijk vanaf! Zonder restschuld, want altijd netjes afgelost.
Langer wachten leek me kansloos - in die twee jaar dat het te koop stond heb ik wel veel kijkers gehad, maar maar één bod... en ja, ik zie die prijzen nog wel wat verder zakken.
Je hebt een aantal jaar geleden je/een ex uitgekocht (te duur) en recent heb je je huis verkocht met 8% onder de vraagprijs, totaal ruim 12% verlies.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je m'n post niet goed begrepen als dit de situatie is die je zoekt.
Ik begin zo moe van jou te worden, steeds maar roepen dat er dingen gezegd worden die ik niet wil horen, Blijkbaar zijn de posts in dit topic van een dusdanig hoog niveau dat je het ontzettend moeilijk vind om het goed te begrijpen. Is het soms persoonlijk want op andere posts die niet in jouw lijn van dneken liggen reageer je niet? Zoja, PM me dan maar wat je probleem is en dan gaan we het proberen op te lossen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je zegt dingen die hij niet wil horen.
Had beter kunnen zeggen dat je met 32% verlies hebt verkocht en dat er echt geen hond naar je huis kwam kijken. Dat je de nieuwe bewoners zelfs hebt geholpen door de wasmachine naar zolder te tillen. Op je rug. Zo blij was je om er vanaf te zijn. Zelf nog wekelijks een bosje bloemen brengen. Bloed aan de knietjes door al dat bidden en bedanken![]()
![]()
12% verlies ten opzichte van de hypotheek die in 2006 nodig was om de ex uit te kopen....quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je hebt een aantal jaar geleden je/een ex uitgekocht (te duur) en recent heb je je huis verkocht met 8% onder de vraagprijs, totaal ruim 12% verlies.
Ok, je hebt inderdaad gelijk. Ik doelde op de situatie dat er mensen uit elkaar gaan en uiteindelijk hun huis moeten verkopen met een prijsdaling van 15% tov originele vraagprijsquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
12% verlies ten opzichte van de hypotheek die in 2006 nodig was om de ex uit te kopen....
Als er nu 8% verlies op de eerste vraagprijs (vorig zomer) is dan betekent het dat het sowieso al met verlies te koop stond, begin dit jaar de vraagprijs nog wat naar beneden gedaan en uiteindelijk verkocht voor 2,25% onder de nieuwe, verlaagde vraagprijs.
Je opmerking over "dat wil ik en dan pak ik wel 15% op de vraagprijs" snijdt dus geen hout, want bij ons is er geen 15% van de vraagprijs afgegaan.
Hahaha. Wat een heerlijk commentaar. Laat jij even je ware kleuren zien! Geef leiding aan 30 mensen waar je geen respect van krijgt en dan nog denk je dat het niet aan jou ligt. Lekker zo'n manager, wees er maar trots op. Over het paard getild onbeschoft stuk vreten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:54 schreef IJsmuts het volgende:
ik geef dagelijks leiding aan 30 figuren met net zo'n irritante zelfingenomen houding en grote bek als jij hier, het heeft geen zin.
Hahaha pijnlijk he een spiegel voor krijgen. Je ziet het niet en wilt het niet zien, helemaal prima. Lekker je eigen conclusies blijven trekken en goed vasthouden, jij komt er wel. En mij een onbeschoft stuk vreten noemen... Echt hoe erg zit jij wel niet met jezelf in de knoop?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een heerlijk commentaar. Laat jij even je ware kleuren zien! Geef leiding aan 30 mensen waar je geen respect van krijgt en dan nog denk je dat het niet aan jou ligt. Lekker zo'n manager, wees er maar trots op. Over het paard getild onbeschoft stuk vreten.
Om het verhuizen maar te nuanceren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, als die Gelderse plaats bijvoorbeeld Edeis, dan kan ik me er wel wat bij voorstellen, maar het zal .......
Helemaal niet. Jij bent de manager dien op je personeel poept, ventjequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Hahaha pijnlijk he een spiegel voor krijgen. Je ziet het niet en wilt het niet zien, helemaal prima. Lekker je eigen conclusies blijven trekken en goed vasthouden, jij komt er wel. En mij een onbeschoft stuk vreten noemen... Echt hoe erg zit jij wel niet met jezelf in de knoop?
Wel niet wel niet, je luistert niet omdat ik zeg wat je niet wilt horenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij bent de manager dien op je personeel poept, ventje
Uhm, dit getuigt niet van veel respect voor je mensen: "ik geef dagelijks leiding aan 30 figuren met net zo'n irritante zelfingenomen houding en grote bek als jij hier"quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef IJsmuts het volgende:
Op basis waarvan denk je dat ik op mijn eigen medewerkers poep? Dat is jouw eigen conclusie op basis van mijn post. Ga er toch niet steeds van uit dat het dan ook maar de waarheid is. Of ben je echt
Ik lees daarin dat hij onderwijzer of leraar is.....quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, dit getuigt niet van veel respect voor je mensen: "ik geef dagelijks leiding aan 30 figuren met net zo'n irritante zelfingenomen houding en grote bek als jij hier"
Staat niet te koop nee. Woon er zelf pas redelijk kort (2 jaar) en ga voorlopig niet weg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:29 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dus het staat niet eens te koop?
"Die man heeft een leuk huis, ow hij heeft dat betaald, hij mag blij zijn als hij dit er nog voor krijgt!"
"OK"
Als je jezelf als onderwijzer een leidinggevende noemt dan heb je inderdaad grootheidswaan. Kan kloppen dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees daarin dat hij onderwijzer of leraar is.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |