wordt :squote:Op zondag 7 juli 2013 00:44 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt ik morgen niet naast deze vrouw wakker
omdat je bij een knuffel een bolle vorm bent (2 lichamen tegen elkaaa)quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Waarom is de 'o' in 'xo' nou eigenlijk een knuffel? Wat is de gedachtegang daarachter?
Dit wil ik graag weten.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Waarom is de 'o' in 'xo' nou eigenlijk een knuffel? Wat is de gedachtegang daarachter?
Dit wil ik graag weten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Dit wil ik graag weten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Praten we hier nog over hashtag KRABPAAL?
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:
krabs paal??quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Wat als beide personen slank zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
omdat je bij een knuffel een bolle vorm bent (2 lichamen tegen elkaaa)
nee zwerty is ff bezig geweest geen las tmeer vanquote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
okequote:
quote:
quote:
Ik ben al wegquote:
ging je niet weg?quote:
Jammer, door deze actie heeft ze weer minder swag op mijn swaguserlijstje. Terug naar 0,0%.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee zwerty is ff bezig geweest geen las tmeer van
ben ik mod?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent blauw ja, toch>quote:
GA MAAR JE EI OPETEN.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als we het niveau laten stijgen. Laten we praten over wereldvrede en hoe het gaan creëren.
Ja doei nu ga ik echt wegquote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als we het niveau laten stijgen. Laten we praten over wereldvrede en hoe het gaan creëren.
bij mij is ze gestegenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer, door deze actie heeft ze weer minder swag op mijn swaguserlijstje. Terug naar 0,0%.
Iedereen zegt altijd peace dit peace dat peace out peace brother maar eigenlijk is er nergens peace echte mindfuck vind ik dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef practics het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Moeilijk onderwerp want het is niet iets wat je zomaar voor elkaar krijgt weet jequote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, dat moeten we ook creeëren. Ik dacht aan alle gemene presidenten neerschieten. En educatie/internet geven aan de mensen in het Midden Oosten.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd peace dit peace dat peace out peace brother maar eigenlijk is er nergens peace echte mindfuck vind ik dat.
krabs plsquote:
Nee, maar je kan er wel over praten. Gewoon dingetjes verzinnen of bespreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moeilijk onderwerp want het is niet iets wat je zomaar voor elkaar krijgt weet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |