wordt :squote:Op zondag 7 juli 2013 00:44 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt ik morgen niet naast deze vrouw wakker
omdat je bij een knuffel een bolle vorm bent (2 lichamen tegen elkaaa)quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Waarom is de 'o' in 'xo' nou eigenlijk een knuffel? Wat is de gedachtegang daarachter?
Dit wil ik graag weten.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Waarom is de 'o' in 'xo' nou eigenlijk een knuffel? Wat is de gedachtegang daarachter?
Dit wil ik graag weten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef Rodawa het volgende:
Dit wil ik graag weten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Praten we hier nog over hashtag KRABPAAL?
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:
krabs paal??quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Wat als beide personen slank zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
omdat je bij een knuffel een bolle vorm bent (2 lichamen tegen elkaaa)
nee zwerty is ff bezig geweest geen las tmeer vanquote:Op zondag 7 juli 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
okequote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |