Ruilen? Ik zou ook alles wel oke vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Purplesparks het volgende:
Misschien het enige waar ik me zorgen om zou moeten maken af en toe, dat ik alles wel okee vind over het algemeen.
Nee toch maar niet,quote:Op maandag 8 juli 2013 10:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ruilen? Ik zou ook alles wel oke vindenIk maak me over te veel dingen zorgen
Yup. Dealen met de nachtmerries en het niet kunnen slapen. Het zou mooi zijn als ik de heftigheid van die emoties zou kunnen gaan loslatenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Nee toch maar niet,jij moet allereerst gewoon dealen met je ex-issues dan vallen volgens mij je meeste problemen al weg, of heb ik het mis?
Ik hoop voor je dat het gaat lukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yup. Dealen met de nachtmerries en het niet kunnen slapen. Het zou mooi zijn als ik de heftigheid van die emoties zou kunnen gaan loslatenMaar ik doe er mijn best voor, 3 week begint mijn EMDR therapie en dan is het richten op het leven herpakken
Wou dat stress ofzo bij mij zo'n invloed hadquote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Angst was voor mij een enorme 'afvaller', het ging uit met mijn ex en binnen 3 week was ik bijna 15/20 kilo kwijt. Graat mager. Ik zit zo rond de 70 met 1.85.
Het is vaak het 1 of ander. Of je eet veel tijdens emotie volle buien of stress of je eet helemaal niks. Ik ben die laatstequote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat stress ofzo bij mij zo'n invloed hadAl is het natuurlijk nooit/zelden een blijvend effect
Maargoed, ik heb ook zelden stress, dus dan schiet het nog niet op
Heb je een bepaalde techniek om er dan beter mee om te gaan? Of is het zo'n typische; "Just let it go...?"quote:Op maandag 8 juli 2013 10:36 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gaat lukken.Zoals je wist van mij, ikzelf ook nog lange tijd last gehad van opgeroepen gevoelens/emoties door ex. Nog steeds heel af en toe wanneer ze me komt persen in een droom.
Laten gaan, ja. Ze komt steeds minder vaak voor nog in mn dromen. Met de tijd is het mijn geval makkelijker geworden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is vaak het 1 of ander. Of je eet veel tijdens emotie volle buien of stress of je eet helemaal niks. Ik ben die laatste
[..]
Heb je een bepaalde techniek om er dan beter mee om te gaan? Of is het zo'n typische; "Just let it go...?"
afkicken van? Sorry niet volledig gevolgd.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef Murmeli het volgende:
Zo dan, ik geloof dat de afkickshit nu is begonnen hoor.
Voel me beroerd! En kon me al niet concentreren op mijn werk. Het lijkt net chinees.
Ben dus maar vertrokken. Nu in de metro naar huis, gauw mijn nest in.
Niet erg!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
afkicken van? Sorry niet volledig gevolgd.
Ha!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef Murmeli het volgende:
Voel me beroerd! En kon me al niet concentreren op mijn werk. Het lijkt net chinees.
Werk dat net op chinees lijktquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef Murmeli het volgende:
Oh en ik ben van meerdere middelen afgekickt(voorschreven anti-depressiva) en vergelijkbaar aan dat. Als je dat niet goed aanpakt kun je enorm veel last van krijgen.quote:
Mooizo dat je het zo verstandig aanpakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef Murmeli het volgende:
citalopram,
Ja, ik doe het heel rustig. In stappen van 5 mg. Dit is de laatste stap. Als het echt niet gaat kan ik terug naar 5mg en met druppels in kleinere stappen. komt goed.
dank voor de felicitaties ben zelf ook heel trots!
mijn werk is iets met lange projectvoorstellen beoordelen. Droge tekst dus. en met een maximale concentratie van 30 Seconden is dat niks, hihi
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:06 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Mooizo dat je het zo verstandig aanpakt.
Ikzelf wel geprobeerd met een middel na korte afbouw compleet te stoppen, dat heb ik geweten toen.quote:
Ik heb het even opgezocht op internet. Withdrawal van citalopram. Sommige hebben het over enorme lange periode om er echt vanaf te komen en vergelijken het met heroine withdrawalquote:Op maandag 8 juli 2013 17:18 schreef Murmeli het volgende:
Hahahaha ja, ik ben eens gestopt terwijl tegelijkertijd een vriend zelfmoord had gepleegd. Dan gebeuren er ook vreemde dingen, dus ik kan me wel een voorstelling maken van hoe je je gevoeld hebt. Ik heb nu bij elke afbouwstap andere klachten op verschillende momenten. Ook heel vaag. Maar ik wist dat dat erin zat dus ik laat t lekker gebeuren. Ff de kiezen op elkaar zetten
Tell!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:54 schreef Gewas het volgende:
Situatie hier thuis is vandaag compleet geescaleerd. Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. En ik had er niet eens 1 enkel aandeel in. Ik geloof dat ik een beetje verdrietig ben nu.
Extreme ruzie tussen mijn ouders.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tell!?
Ik ga overigens binnen 5 minuten een gesprekje hebben met mijn ex over het terug krijgen van bepaalde kosten die ik gemaakt heb, schulden die ik voor haar heb betaald etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Ik zit nu pilsjes te tanken zodat ik hopelijk op een normale manier kan slapen vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |