Een lamp is warmer dan de kamer hoor. Muggen hebben toch heatvision, vandaar dat ze afkomen op lampen. Zet maar een lamp aan en laat je deur open. Waar zul je dan 40 muggen zien, op de muur bij de lamp.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een lamp geeft hitte af. Een kamer is warmer. Volgens mij is het echt niks meer of minder, maar mijzelf een muggenexpert noemen gaat wel wat ver.
[..]
Ik ga nu aan de korte sessie beginnen. Tot spoedig.
The Thingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The ThingDe synopsis sprak me niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Battlestar Galacticaquote:
The THing is een classic, must watch voor elke filmliefhebber, liefhebber als in goede plot en acteerwerk.quote:
Alleen Breaking Bad en Homeland daar van gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Battlestar Galactica
Sherlock
SUpernatural
Rome
Zo kan ik er nog tig opnoemen
Breaking Bad
Suits
Lost
THe wire
Homeland
Ik denk dat het voor jou toch echt het beste is om verslaafd aan een game te raken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien maar eens beginnen aan The Sopranos.
Dat was ik vorig jaar al met Assassins Creed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou toch echt het beste is om verslaafd aan een game te raken.
Niet afdoende kennelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar al met Assassins Creed.
En met FM altijd.
Waarom van je een vogel? Die beesten schijten werkelijk alles onder in paniek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, jullie vinden m'n duif verhaal ook al lame.Ik vond het best spannend om een vogel te vangen.
Heb er een laken overheen gegooid. Was niet in paniek, gewoon beduusd. Het was een geringde duif overigens, dus zal wel mensen gewend zijn tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom van je een vogel? Die beesten schijten werkelijk alles onder in paniek.
Tenzij je het op de Haagse manier doet, met lokduiven.
Oh... helemaal snappen doe ik het nog niet, maar je bent tenminste wel in je opzet geslaagd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er een laken overheen gegooid. Was niet in paniek, gewoon beduusd. Het was een geringde duif overigens, dus zal wel mensen gewend zijn tot op zekere hoogte.
Mijn balkon is zeg maar een badkuip, met aan de straatkant glas als balustrade. Dat beest vloog daar telkens tegenop ipv eroverheen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... helemaal snappen doe ik het nog niet, maar je bent tenminste wel in je opzet geslaagd.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn balkon is zeg maar een badkuip, met aan de straatkant glas als balustrade. Dat beest vloog daar telkens tegenop ipv eroverheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |