Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..
begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat jij wil dat hij stopt, stoners zijn gewoon lamlendig meestal, maar vrouwen willen altijd de man veranderen.. en als hij dan veranderd is gaan ze weg omdat hij niet meer de persoon is waar ze verliefd op zijn geworden.
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
Ja maar, ja maar, hij wil stoppenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
R&P even in de gaten houden. Vd week een topic van haar vriend "ik blow omdat mijn vriendin zeikt over het blowen."quote:Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.Weer een probleem om weg te blowen, zn vriendin.
Fran Drescherquote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Zelfde gedachte.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef muiisjj het volgende:
[..]
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.
ik zou het namelijk niet weten hoor..
elke keer als ik er over begin wordt hij weer boos. dus nu hebben we afgesproken je rookt een halve en niet een hele.
Had die gedachte ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
er zijn aantal problemen, maar hij wilt niet met een therapeut/psyiater praten en dat is nodig!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef DuracellPower het volgende:
Je vriend heeft duidelijk een ander probleem, wat ie probeert weg te blowen... Focus je daar op, dan kan het misschien nog wat worden.
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Boehoehoe
Zwelg in zelfmedelijden
Nog een joint opsteek
Dump die gozerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef muiisjj het volgende:
[..]
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.
Daarom zeg ik hem al, werk er aan om vooruit te komen je moet over bepaalde dingen heen zetten.
En manier vinden om te verwerken.
Met blowen stel je het probleem alleen uit.
als hij inderdaad zo blijft doen en er niet aangaat werken heb ik er geen zin meer in.quote:
omdat ik het niet wil zien eindige..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom laat je je zo aan het lijntje houden?
ik vraag wel altijd waarom hij nou weer rookt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef muiisjj het volgende:
ik zal best irritante stem hebben, maar gelukkig niet zo erg als Fran Drescher
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |