ja het helpt ook niets ik ga er niet eens meer op in.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef cobybryant het volgende:
Irritant, ik ken het. Hij is gewoon verslaafd, hij kan niet stoppen. Het is voor hem alleen maar irritant als je zeurt en het helpt niks. Die van mij was zelfs even gestopt en toen begon ie weer. Zo'n zeikwijf als ik was ben je vast niet. Achteraf vind ik het wel zielig. Ik had na hem even een vriend met een waterpijp en die zei dat z'n vriendin altijd zo liep te zeiken, terwijl ze zelf rookte. Toen begreep ik het pas joh. Hij wil wel, maar hij kan het gewoon niet.
...en je denkt niet dat dat averechts werkt?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef muiisjj het volgende:
ik vraag wel altijd waarom hij nou weer rookt.
Doe dat dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef muiisjj het volgende:
Maarja als hij er niets aan gaat doen aan de problemen heb ik geen zin meer om naar een shaggarijnig persoon te kijken. Dan kies ik liever voor mezelf.
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef muiisjj het volgende:
[..]
En dat wilt hij niet, en er zijn gewoon paar problemen waar hij zich over heen moet zetten.
Maarja als hij er niets aan gaat doen aan de problemen heb ik geen zin meer om naar een shaggarijnig persoon te kijken. Dan kies ik liever voor mezelf.
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...
Je bagatelliseert zijn problemen, helpt hem niet en wil dat hij stopt met blowen omdat het jou irriteert.
Als ik je vriendje was had je nu je spullen kunnen pakken.
TS heeft een vetpens? Dat verandert de zaken compleet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
Weetje hij is het vast zat dat hij niets mag zeggen over je dikke buik en jij wel over zijn blowen.
Je wilde in 2011 ook al bij hem weg als hij niet stopte met bepaalde dingen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.
Hoe weet jij dat? Misschien probeert hij het zelf op te lossen, misschien vindt hij niet dat hij problemen heeft, misschien ziet TS problemen die er helemaal niet zijn etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.
Volgens het topic van 2011 erover welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS heeft een vetpens? Dat verandert de zaken compleet.
Oke, dan is het een vuile hoer en moet ze d'r bek houden en hem standaard pijpen als hij thuiskomt van zijn blow-middag.quote:
Oh in dat geval stel ik dat hij zelf mag bepalen of hij zijn problemen wil oplossen, hoe hij dat eventueel wil doen en dat TS haar bek moet houden met haar egoistisch gedrag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga af op het verhaal van TS en ga er niet allerlei dingen omheen verzinnen.
nee dat was mijn ex, daar heb ik het mee uitgemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
Weetje hij is het vast zat dat hij niets mag zeggen over je dikke buik en jij wel over zijn blowen.
Je wilde in 2011 ook al bij hem weg als hij niet stopte met bepaalde dingen.
ik probeer hem juist wel te helpen, ik probeer oplossingen te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...
Je bagatelliseert zijn problemen, helpt hem niet en wil dat hij stopt met blowen omdat het jou irriteert.
Als ik je vriendje was had je nu je spullen kunnen pakken.
pff ik ben geen ego.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh in dat geval stel ik dat hij zelf mag bepalen of hij zijn problemen wil oplossen, hoe hij dat eventueel wil doen en dat TS haar bek moet houden met haar egoistisch gedrag.
De tendens van haar posts laten mij duidelijk zien dat het allemaal om haar draait, het irriteert haar en zelfs die pup is belangrijker dan hij.
als hij vindt dat hij geen problemen heeft ben ik klaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien probeert hij het zelf op te lossen, misschien vindt hij niet dat hij problemen heeft, misschien ziet TS problemen die er helemaal niet zijn etc. etc. etc.
ik mag toch de reden weten waarom hij rookt..zodat we er over kunnen pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en je denkt niet dat dat averechts werkt?.
Bij élke joint tegen jouw verzuurde gezicht aankijken en aanhoren dat je het er niet mee eens bent, werkt echt niet hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik mag toch de reden weten waarom hij rookt..zodat we er over kunnen praten
gister heb ik het er met hem overgehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je het er inmiddels al met hem over gehad? Want dat gejank hier lost natuurlijk ook niets op.
hm op z'n manier had ik hetniet gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij élke joint tegen jouw verzuurde gezicht aankijken en aanhoren dat je het er niet mee eens bent, werkt echt niet hoor.
Als je wil dat hij stopt, dan moet hij dat voor zichzelf willen en niet omdat hij een zeikwijf als vriendin heeft.
Dat is niet helpen of met oplossingen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef muiisjj het volgende:
[..]
gister heb ik het er met hem overgehad.
Hij wou niet praten, dus ik zei leg die telefoon weg en ga praten want jij hebt nooit zin om te praten.
En ik wil je helpen om problemen opte lossen.
Zodat het samen weer wat leuker kan worden, en jij niet constant chaggo ben.
Over zijn hoofdpijn hebik gezegd dat ie is een keer(en niet over 4maanden) naar de dokter moet.
Want iederekeer hoofdpijn door geluiden en licht is ook kut(altijd dus).
En over zijn problemen waar hij mee zit van z'n jeugd moet hij met een phsyiater praten, en dat wilt hij niet. Want kost een hoop geld wat we nu niet hebben.
Ik zeg al dan moeten we een potje apart maken, want je zit er mee en blij wordt je er niet van.
Heb gezegd als je er niets aan doet kom je ook geen stap vooruit en wordt het tussen ons ook niet beter.
En vanavond ga ik vragen of hij er al over nagedacht heeft,maar dat zal wel niet zo zijn.
nee wat moet ik dan zeggen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is niet helpen of met oplossingen komen.
Je begint met verwijten als "jij hebt nooit zin om te praten", komt met de suggestie om naar de dokter te gaan (alsof hij dat zelf niet kan bedenken), komt met een "oplossing" voor zijn psychische problemen die simpelweg door geldgebrek onmogelijk is en dus helemaal geen oplossing is, zet er nog maar eens extra druk op door eigenlijk verdekt aan te geven dat het waarschijnlijk einde relatie is als hij niet doet wat je wilt en om het af te ronden sluit je af met nog een verwijt "zal er toch wel niet over nagedacht hebben"... ik weet wel waarom hij chaggo is.
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nee wat moet ik dan zeggen?
Hij wilt ook nooit praten dus het moet wel is effe gebeuren.
Hij moet ook naar de dokter voor zijn migraine gedoe.zodat hij mischien iets kan krijgen om van die constante hoofdpijn af te komen.en ind hij zal er ook niet over nagedacht hebben, ik ken hem.
Zeg jij dan is hoe jij het gedaan zou hebben.
Want zelf komt hij met niets..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat hij blowt om enigszins het niveau van TS vol te houden.
Precies mijn gedachte. Ik hoop dat de natuur z'n werk heeft gedaan en er voor heeft gezorgd dat deze neukfout geen nageslacht op deze toch al door idioten bewoonde wereld kan droppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nogmaals: TS, ben je zwakbegaafd? Heb je LWOO gedaan oid? Want je komt echt extreem dom over.
Je vergeet een "o"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hm op z'n manier had ik hetniet gezien.
Ik zag het in om te hlpen om erover te praten.
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeurenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je vergeet een "o"
Je vergeet een spatie
Je ve"rwisselt dan "a" voor een "e"
Je vergeet een "e". Lezen voordat je post.
En dat zegt wat over blowers![]()
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeuren
Faalnazi was beter van toepassing geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:49 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.
quote:
zure ventquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Faalnazi was beter van toepassing geweest
[..]
nee, ik wil er eerst samen aan werken, voordat ik het uit maak..quote:
ik vind het moeilijk om er zo een punt achter te zetten, ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef matthijst het volgende:
Hoe oud ben je nou?
Als je nu al zon gezeik hebt, zie je jezelf dan nog 40 jaar dit gezwam aanhoren... Stopt ie met blowen, gaat ie meer drinken...
iriszorg moet ik dus effe onthouden en aan hem doorgeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef cobybryant het volgende:
Als hij geen hulp wil zoeken bij de Iriszorg voor dat blowen en je blijft bij hem en krijgt straks kinderen, dan zitten die waarschijnlijk ook te blowen op een gegeven moment. Wil je dat? Zo niet, het is wel sneu om het uit te maken, maar dan uit elkaar gaan is nog beroerder. Je moet je grenzen stellen. Je wilt wel of niet iemand die blowt. Hij trouwens ook: hij wil wel of niet stoppen. Zo niet, is het voor hem dan leuk om jaren met een partner te zitten die dat niet accepteert en erom zeurt? Dat gaat toch een keer fout. Die van mij wou blowen, er zijn zat vrouwen die daar geen problemen mee hebben. Zoek die dan gewoon op.
Wiet is fysiek niet verslavend hoor, geestelijk wel maar dan ben je gewoon een slappe zak!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |