Vertrouw mij,, heb ik mijn redenen voor :pquote:Op maandag 8 juli 2013 09:17 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jep, jezelf ontspannen met een jointje duidt inderdaad op enorme problemen op een ander vlak, moet haast wel!
Echt, hoe kom je op zo'n domme conclusie.
In die situaties is het dan ook vrij normaal om te willen ontspannen, ergo even een jointje roken.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Vertrouw mij,, heb ik mijn redenen voor :p
Af en toe een jointje is prima, maar hoor haar zeggen dat hij rookt, als hij zich kut voelt of ergens last van heeft..
Ja maar niet als je het altijd doet om die 'gedachtes te stopen' dan kan je beter dat aanpakken, en daarna ECHT ontspannen genieten van je jointquote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
In die situaties is het dan ook vrij normaal om te willen ontspannen, ergo even een jointje roken.
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ja maar niet als je het altijd doet om die 'gedachtes te stopen' dan kan je beter dat aanpakken, en daarna ECHT ontspannen genieten van je joint
Stop ook direct met shoppen, uit eten gaan, je hobbies, kopen van muziek, schrap de concerten en bespaar op eten en je kunt er de helft van het jaar gaan wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat vind ik best veel. Doe dat keer 52 en je kunt daarvan samen een leuk reisje maken.....
yep, mijn kringen ook, en dat is prima. Maar als je 3 maanden later nog steeds elke dag blowt om de die reden, neem je toch echt jezelf in de malingquote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.
Beetje drogredenen. Je blowt gewoon om te ontspannen boeiend wanneer je dat doet.
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.
Beetje drogredenen. Je blowt gewoon om te ontspannen boeiend wanneer je dat doet.
Ben ik het niet geheel mee eens. Als dat ook na maanden nog steeds de enige oplossing blijkt/lijkt logischerwijs wel. Toen ik echt diep in de shit zat, dronk ik de hele dag door wodka, stak joints op alsof ze gratis waren en dat heeft prima geholpen de eerste weken moet ik zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.
Naar drugs grijpen om de slechte kanten (kater) van drugs te vermijden / passeren.. dat is pas om problemen vragen. Om even iets te ontvluchten totaal niet hoor. Tenzij dat het 1e zou veroorzaken maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.
kijk 2 keer in de week vindt ik ook goed maar daar is hij niet mee geholpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:57 schreef imanidiot het volgende:
Zelf blow ik ook, geen slechten baan maar een leuke baan. (krijg ook goed betaald)
Alleen is het best wel stressvol werk en vind ik het erg fijn om even te kunnen ontspannen.
Blowen doe ik trouwens max 2 keer in de week.
Ik ga over 3 weken samenwonen en mijn vriendin heeft het goed gekeurd.
Er zit wel één maar aan ik neem een vaporizer gewoon omdat ik niet wil roken bij haar.
overleggen en uitleg
Als hij altijd hoofdpijn heeft veel laten drinken en laat zijn ogen controlerenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef muiisjj het volgende:
[..]
kijk 2 keer in de week vindt ik ook goed maar daar is hij niet mee geholpen.
Omdat hij altijd ergens last van heeft door de licht krijgt hij koppijn(zo irritant) hij heeft last van z'n schouder(lang verhaal)
Dus ik hoop dat dit werkt,voor ons.
En hij rookt buiten want anders gaat alles stinken binnen.
ja nog meer laten drinken hahah, dat gaat niet. Drinkt al veel hij kan niet tegen fel licht.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:37 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als hij altijd hoofdpijn heeft veel laten drinken en laat zijn ogen controleren
Dan krijg je een zonnebril vriendquote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja nog meer laten drinken hahah, dat gaat niet. Drinkt al veel hij kan niet tegen fel licht.
ja inderdaad hij draagt ook altijd zonnebril behalve binnen, maar deze werkt niet goed zoals hij ndig heeft.quote:
ik shop niet, tenzei je boodschappen doen ook shoppen vindt.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stop ook direct met shoppen, uit eten gaan, je hobbies, kopen van muziek, schrap de concerten en bespaar op eten en je kunt er de helft van het jaar gaan wonen.
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
TS, je krijgt wat je verdient. Blijkbaar verdien jij een no-life stoner met de ruggegraat van een kwal en de inzet en motivatie van een stuk stront. Je doet er zelf ook maar bar weinig aan om dat te veranderen, dus suck it up of ga bij hem weg.
Je gedoogt zijn gedrag toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef muiisjj het volgende:
[..]
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.
ik zou het namelijk niet weten hoor..
Ja, en jij houdt dat in de gaten?quote:elke keer als ik er over begin wordt hij weer boos. dus nu hebben we afgesproken je rookt een halve en niet een hele.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef nuget het volgende:
[..]
niet met elkaar?Of is de pup belangrijker
hihi het lijkt wel een knuffeltje!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg jij daar "nee" tegen?
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij blowt toch als sinds jij hem kent? Wat zeur je dan....
Kies dan iemand die niet blowt.
Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..
begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat jij wil dat hij stopt, stoners zijn gewoon lamlendig meestal, maar vrouwen willen altijd de man veranderen.. en als hij dan veranderd is gaan ze weg omdat hij niet meer de persoon is waar ze verliefd op zijn geworden.
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
Ja maar, ja maar, hij wil stoppenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
R&P even in de gaten houden. Vd week een topic van haar vriend "ik blow omdat mijn vriendin zeikt over het blowen."quote:Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.Weer een probleem om weg te blowen, zn vriendin.
Fran Drescherquote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Zelfde gedachte.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef muiisjj het volgende:
[..]
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.
ik zou het namelijk niet weten hoor..
elke keer als ik er over begin wordt hij weer boos. dus nu hebben we afgesproken je rookt een halve en niet een hele.
Had die gedachte ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
er zijn aantal problemen, maar hij wilt niet met een therapeut/psyiater praten en dat is nodig!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef DuracellPower het volgende:
Je vriend heeft duidelijk een ander probleem, wat ie probeert weg te blowen... Focus je daar op, dan kan het misschien nog wat worden.
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Boehoehoe
Zwelg in zelfmedelijden
Nog een joint opsteek
Dump die gozerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef muiisjj het volgende:
[..]
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.
Daarom zeg ik hem al, werk er aan om vooruit te komen je moet over bepaalde dingen heen zetten.
En manier vinden om te verwerken.
Met blowen stel je het probleem alleen uit.
als hij inderdaad zo blijft doen en er niet aangaat werken heb ik er geen zin meer in.quote:
omdat ik het niet wil zien eindige..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom laat je je zo aan het lijntje houden?
ik vraag wel altijd waarom hij nou weer rookt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef muiisjj het volgende:
ik zal best irritante stem hebben, maar gelukkig niet zo erg als Fran Drescher
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |