Dat zou wel verklaren waarom ze al twee dagen amper wakker isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Handjes zijn geen goede graadmeter. Ik zou een laagje uitdoen. Zou een rompertje lange mouw doen en een leggingkje oid. Warmte kan ook zorgen voor veel slapen. Als een baby het te koud heeft meldt hij/zij dat wel. Te warm niet echt geloof ik.
Ik zou het gewoon proberen. Je merkt vanzelf of het werkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze al twee dagen amper wakker is. Ga het eens proberen. Overdag durf ik wel iets met korte mouw
.
Nouuuuu F kan best hard krijsen als hij het heet heeft. Maar dan is hij ook doorweekt, en wordt er ondanks zijn gemor en gezweet maar niks aan gedaan (in de mc dus bijvoorbeeld).quote:
Dat had ik ook 2.5 jaar geleden. Het komt wel goed. Echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me echt zo'n n00b he... Vreselijk! Geen broertjes of zusjes en ook nog nooit opgepast. M'n eerste luier ooit verving ik pakweg vijf weken geleden.
+1!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef laziness het volgende:
En al doende leert men. Ik ben heel blij geweest altijd met dit forum en tips en adviezen.
En merk ook dat ik er veel meer opgepikt heb dan dat ik uit puur mijn omgeving gehaald zou hebben. Schat aan informatie hier
Eens!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef laziness het volgende:
En al doende leert men. Ik ben heel blij geweest altijd met dit forum en tips en adviezen.
En merk ook dat ik er veel meer opgepikt heb dan dat ik uit puur mijn omgeving gehaald zou hebben. Schat aan informatie hier
+1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef laziness het volgende:
Kou kan veel minder kwaad dan warmte dus beter later nog een laagje er bij dan die warmte stuwing
Had ik ook hoor, hence het n00b topic. (En soms nog). Wat lazi zegt!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me echt zo'n n00b he... Vreselijk! Geen broertjes of zusjes en ook nog nooit opgepast. M'n eerste luier ooit verving ik pakweg vijf weken geleden.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen blerkte ze de halve voeding eroverheen
Tuinbroekjesquote:Op zondag 7 juli 2013 00:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier ligt ze in een spaghettibandjes romper met zomerslaapzak en voor de vorm een lakentje eroverheen.
Maar goed ze had al natte haartjes toen ik haar naar bed deed. En toen had ze alleen haar romper aan.
Verder had ze een spaghettibandjesromper met tuinbroekje erover(was alweer vergeten dat ik die had
)
Kind had genoeg met 1 borst. Voor de andere was hij te moe. Nu net weer wakker en aangelegd. Heerlijk zo. Mijn hemdje was alweer nat.quote:Op zondag 7 juli 2013 05:11 schreef LadyBlack het volgende:
En, inmiddels opgeluchte borsten venco?
Ik ging gisteravond toch een beetje ongerust slapen; of ik E niet te warm kleed uit gewoonte, maar dat blijkt aardig mee te vallen36,7
Ik ook hoor. Wat dat betreft hebben we ook flik staan te klunzen met M in het begin. Als ik filmpjes zie van die 1e weken en dan dat nekje zie knakken wegens onhandig vasthoudenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |