quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is Feyenoord de enige fatsoenlijke club.
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Zonder Feyenoord waren PSV en Twente niks
Ja ik hoor van alles door mekaar daar bij PSVquote:Op zondag 7 juli 2013 01:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij zei in een interview met Bulgaarse TV na een interland periode dat hij helemaal klaar met NL was en dat hij gewoon weg wou.
Allemaal even lachen jongensquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh zou heel nice zijn als hij van mening veranderd is.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:27 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja ik hoor van alles door mekaar daar bij PSV![]()
Gister las ik weer dat PSV z'n contract met 1 jaar wil verlengen
Hahahahahhaquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En een grote debiel. Welke Feyenoorder is er nu fan van Ryan Babel?
Boskamp een Feyenoorder? Oké, soms krijg ik wel een beetje het idee dat hij iets met Feyenoord heeft, maar een Feyenoorder? Nee. Straks vertel je me ook nog dat hij in een Feyenoordpyjama slaapt.quote:
Wat wil je hier nou mee zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boskamp een Feyenoorder? Oké, soms krijg ik wel een beetje het idee dat hij iets met Feyenoord heeft, maar een Feyenoorder? Nee. Straks vertel je me ook nog dat hij in een Feyenoordpyjama slaapt.
De gemeente Rotterdam investeert ik miljoenen in De Kuip, alweer.quote:
Ik wil ook een Lukokiquote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Waar ze de eigen jeugd mee om zeep helpen
En net liep je nog te zeiken over talentenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:15 schreef BesottedOrb het volgende:
Ja ze maken wel winst, maar dan halen ze Bruma en RekikBruma met z'n mentaliteit en Rekik zonder ervaring
100 miljoen van de staat jonguhh!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV verkoopt parkeergarages voor 3 miljard aan de gemeente...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
100 miljoen van de staat jonguhh!!!
Wij investeren geen ¤5 miljoen in een fatsoenlijke voetballer als Mertens maar kopen een kutspeler voor 3 ton waar we uiteindelijk niets aan hebbenquote:
PSV heeft geen parkeergarage (gehad). Dat was het parkeerterreinquote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSV verkoopt parkeergarages voor 3 miljard aan de gemeente...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |