Manolev wil en gaat weg, PSV gaat de 2de rechtsback van Sporting Portugal halen (hoogst waarschijnlijk)quote:Op zondag 7 juli 2013 01:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja maar met 20 wedstrijden (ongeveer) totaal in de BPL en Championship hou je geen verdediging bij elkaar.. zeker niet als het Manolev, Bruma, Rekik, Willems is... Depay erbij en dat wordt knokken op de training
Gstarquote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef RijstNatie het volgende:
Jou moeder bood zich ook te koop aan zodat jij in een gstar boxershort kan zitten
Vorig jaar was ik ook bang voor het vertrek van fledderus, plet en maertens en breukers. Ook dat liep wel los. Alleen erg jammer van vejinovicquote:Op zondag 7 juli 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enige goede speler die ze nog hebben is quansah joh
Manolev gaat volgens mij nog een contract voor 1 jaar tekenenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Manolev wil en gaat weg, PSV gaat de 2de rechtsback van Sporting Portugal halen (hoogst waarschijnlijk)
Rekik en Bruma zijn helemaal niet agressief, en Willems is wel een eikel.
Eigenlijk is Feyenoord de enige fatsoenlijke club.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef koenes het volgende:
PSV verkoopt bepalen de spelers als: Lens en Mertens, en misschien ook nog Toivonen en daar vangen ze bijna 25 miljoen voor met Pieters er ook nog bij. En als dan 15 miljoen aan nieuwe spelers halen begint iedereen te huilen.
En Ajax koopt ook een deel van haar talenten uit 'eigen opleiding' gewoon als ze een jaar of 17 zijn. Dus zo heel erg zelf opgeleid zijn die ook niet. En PSV koopt spelers die 3-4 jaar ouder zijn en iedereen gaat weer huilen dat PSV kut is.
Zonder Feyenoord waren PSV en Twente niksquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is Feyenoord de enige fatsoenlijke club.
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei in een interview met Bulgaarse TV na een interland periode dat hij helemaal klaar met NL was en dat hij gewoon weg wou.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:23 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Manolev gaat volgens mij nog een contract voor 1 jaar tekenen
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Zonder Feyenoord waren PSV en Twente niks
Ja ik hoor van alles door mekaar daar bij PSVquote:Op zondag 7 juli 2013 01:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij zei in een interview met Bulgaarse TV na een interland periode dat hij helemaal klaar met NL was en dat hij gewoon weg wou.
Allemaal even lachen jongensquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh zou heel nice zijn als hij van mening veranderd is.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:27 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja ik hoor van alles door mekaar daar bij PSV![]()
Gister las ik weer dat PSV z'n contract met 1 jaar wil verlengen
Hahahahahhaquote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En een grote debiel. Welke Feyenoorder is er nu fan van Ryan Babel?
Boskamp een Feyenoorder? Oké, soms krijg ik wel een beetje het idee dat hij iets met Feyenoord heeft, maar een Feyenoorder? Nee. Straks vertel je me ook nog dat hij in een Feyenoordpyjama slaapt.quote:
Wat wil je hier nou mee zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boskamp een Feyenoorder? Oké, soms krijg ik wel een beetje het idee dat hij iets met Feyenoord heeft, maar een Feyenoorder? Nee. Straks vertel je me ook nog dat hij in een Feyenoordpyjama slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |