Gewoon aanvullende beurs aanvragen, ja tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een uur met het OV zegt niks over de daadwerkelijke afstand. Ik doe er 55 minuten over als ik met de bus ga, terwijl mijn school maar 12,5km fietsen is.
[..]
Ik kreeg eigenlijk ¤106,- per maand, maar binnenkort nog maar ¤97,- per maand aan stufi.
Ik kreeg het serieus per maand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar kreeg je serieus elke maand 100 euro of maar een paar maanden in het begin? Zo ja dan wil ik daar toch even achteraanbellen.
Dat is toch als je ouders weinig/geen inkomen hebben?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon aanvullende beurs aanvragen, ja toch
Baby krabbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
Krabben vind ik zo schattig altijd, hoe ze lopen ook
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
Nee, dat is het niet, ik vind het gewoon raar dat de tegemoetkoming voor scholieren hoger is dan stufi. Studeren is veel duurder dan de middelbare.quote:
Mijn ouders zijn miljonairs, dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon aanvullende beurs aanvragen, ja toch
Jouw ouders miljonairs? Vertel?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, ik vind het gewoon raar dat de tegemoetkoming voor scholieren hoger is dan stufi. Studeren is veel duurder dan de middelbare.
[..]
Mijn ouders zijn miljonairs, dus dat gaat niet.
Nee, gaat over hoeveel belasting ze in Nederland betalen ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch als je ouders weinig/geen inkomen hebben?
Oh, nou ik krijg dat niet iig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, gaat over hoeveel belasting ze in Nederland betalen ofzo![]()
mijn ouders wonen in Zwitserland en ik krijg ook de aanvullende beurs
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie een mooie erfenis.
Rezania,
wil je met me trouwen?
[ afbeelding ]
(jij bent dat meisje dus).
| Forum Opties | |
|---|---|