een racefietsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja mijn school is een uur bussen/treinen dus eh
Vroegâh, in mijn tijd, kon je dat ding nog halen voor ¤35,-quote:
Het leven in een klein dorpje in Twente, mijn school is dus al een uur met het ov dus fietsen is uitgeslotenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen dan.
Trouwens raar dat je het in één keer krijgt, ik kreeg gewoon ¤100,- per maand.
Ik 95.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen dan.
Trouwens raar dat je het in één keer krijgt, ik kreeg gewoon ¤100,- per maand.
Maar kreeg je serieus elke maand 100 euro of maar een paar maanden in het begin? Zo ja dan wil ik daar toch even achteraanbellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroegâh, in mijn tijd, kon je dat ding nog halen voor ¤35,-
my bro is daarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
Sensation white begint in 1 uur had er ook wel willen bij zijn gvd
wowquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:45 schreef hezdunnah het volgende:
http://www.destentor.nl/2(...)-francisco-1.3902941
vet
Voor Nederland zullen die kleuren van de legenda zwart geel en oranje zijn.quote:
Ik heb hem op FB naar wat Franse maatjes gestuurd van de uniquote:
Een uur met het OV zegt niks over de daadwerkelijke afstand. Ik doe er 55 minuten over als ik met de bus ga, terwijl mijn school maar 12,5km fietsen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Het leven in een klein dorpje in Twente, mijn school is dus al een uur met het ov dus fietsen is uitgesloten
Ik kreeg eigenlijk ¤106,- per maand, maar binnenkort nog maar ¤97,- per maand aan stufi.quote:
Moet je maar op kamers gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een uur met het OV zegt niks over de daadwerkelijke afstand. Ik doe er 55 minuten over als ik met de bus ga, terwijl mijn school maar 12,5km fietsen is.
[..]
Ik kreeg eigenlijk ¤106,- per maand, maar binnenkort nog maar ¤97,- per maand aan stufi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |