Passagiers lijken er dus net op tijd uitgekomen als je die andere foto ziet van die passagier.quote:
Kan mogelijk meevallen, aan foto van passagier te zien stond het vliegtuig nog niet in brand toen passagiers uit het vliegtuig kwamen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik die live feed zie denk ik dat er wel een aantal doden zijn helaas.
Ja, hij ging toch landen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
109 knots is veel te langzaam voor een 777, die is uit de lucht gevallen door te lage snelheid
Die komen wel vaker voor dus daar moeten die piloten wel op zijn ingesteld hoop ik toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Slecht weer misschien? Van die luchtzakken ofzoiets?
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef mouzzer het volgende:
#SFO update: Many injuries with burns but no fatalities, according to accounts. All flights at #SFO canceled.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef mouzzer het volgende:
#SFO update: Many injuries with burns but no fatalities, according to accounts. All flights at #SFO canceled.
Ok, als jij het zegt. Ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan is 109 veel te langzaam als je 30 meter boven de grond bent
[ afbeelding ]
Uit die tabel blijkt dat ie in de laatste minuut te langzaam vloog en daardoor gestalled is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt. Ik heb er geen verstand van![]()
En die tabel snap ik ook niet
Ok, dank.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Uit die tabel blijkt dat ie in de laatste minuut te langzaam vloog en daardoor gestalled is.
Waarschijnlijk hebben ze nog even vol gas gegeven want hij is op het laatste moment nog even gestegen. Maar toen was de staart al afgebroken toen deze de grond raakte.
Gloednieuw vliegtuig?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mochte een technische fout is, dan is grote blamage voor Boeing met hun gloednieuw vliegtuig.
Anders krijg de piloot de schuld.
Gaat zo'n landing al bijna volledig op automatische piloot, of is het kiezen hoeveel gas terug je neemt een menselijke handeling?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Uit die tabel blijkt dat ie in de laatste minuut te langzaam vloog en daardoor gestalled is.
Waarschijnlijk hebben ze nog even vol gas gegeven want hij is op het laatste moment nog even gestegen. Maar toen was de staart al afgebroken toen deze de grond raakte.
Is een 777 gloednieuw ja?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mochte een technische fout is, dan is grote blamage voor Boeing met hun gloednieuw vliegtuig.
Anders krijg de piloot de schuld.
Ik dacht dat stijgen en landen manueel ging, maar ik ben (overduidelijk) geen expert.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaat zo'n landing al bijna volledig op automatische piloot, of is het kiezen hoeveel gas terug je neemt een menselijke handeling?
Van die Turkse airliner?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Falende autopilot of trottle in de verkeerde mode
Hij is short geland zegt CNN, dit is een kopie van de poldercrash bij Schiphol
Volledig automatisch op de laatste 10 tellen na, als alles goed werkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gaat zo'n landing al bijna volledig op automatische piloot, of is het kiezen hoeveel gas terug je neemt een menselijke handeling?
Het was sarcastisch bedoeldquote:
Voor de baan neergekomen, geen motorvermogen genoeg om in de lucht te blijvenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van die Turkse airliner?
Hoe zat dat dan precies (in lekentaal graag)?
Jouw voorlopige conclusie is dus een fout van de piloot?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor de baan neergekomen, geen motorvermogen genoeg om in de lucht te blijven
Piloten valt het te laat op dat de snelheid te laag is, geven nog vol gas.
De neus gaat omhoog maar de staart raakt de grond en breekt af
Dankquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor de baan neergekomen, geen motorvermogen genoeg om in de lucht te blijven
Piloten valt het te laat op dat de snelheid te laag is, geven nog vol gas.
De neus gaat omhoog maar de staart raakt de grond en breekt af
Nee wacht ff, er kan ook een motor zijn uitgevallen of iets anders defektquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jouw voorlopige conclusie is dus een fout van de piloot?
(ben je zelf piloot of iets dergelijks?)
Het viel bij piloot zo laat op omdat een van twee hoogtemeter kapot was en student piloot voor de stuur zat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voor de baan neergekomen, geen motorvermogen genoeg om in de lucht te blijven
Piloten valt het te laat op dat de snelheid te laag is, geven nog vol gas.
De neus gaat omhoog maar de staart raakt de grond en breekt af
Inderdaad defecte hoogtemeter (al is het wiki)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het viel bij piloot zo laat op omdat een van twee hoogtemeter kapot was en student piloot voor de stuur zat.
Door combinatie van dat, is ie neergestort.
Uiteindelijk rekende ze piloot als de schuldige aan, maar ook gedeelte aan Boeing.
Dacht ik.
twitter:mibachktvu twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:14:05#SFFD source says right now 2 fatalities #planecrash #SFO still not officially confirmed reageer retweet
De 'fout' van Boeing van de werking van de hoogtemeters maar het stond duidelijk in de handleiding dat het zo werkte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het viel bij piloot zo laat op omdat een van twee hoogtemeter kapot was en student piloot voor de stuur zat.
Door combinatie van dat, is ie neergestort.
Uiteindelijk rekende ze piloot als de schuldige aan, maar ook gedeelte aan Boeing.
Dacht ik.
Dat zou toch heel erg meevallen dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:mibachktvu twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:14:05#SFFD source says right now 2 fatalities #planecrash #SFO still not officially confirmed reageer retweet
Volgens deze tweet ook:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:21 schreef mouzzer het volgende:
De piloot van het vliegtuig zou getweet hebben dat alle passagiers de crash hebben overleefd.
twitter:SoCalEMSFire twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 21:24:57#SFO Update:303 SOB. All 303 accounted for.SFFD 3rd Alarm + RED AlertSMCFD 3rd AlarmUSCG O/SAsiana Flight 214 from Seoul reageer retweet
Dat blijkt wel uit de beelden op CNN, de staart ligt in het water.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er wordt nu inderdaad gespeculeerd dat de staart tegen de kade (embankment) is geslagen, waarna de staart afbrak. Dan vloog hij idd te laag. Ook schijnt het vliegtuig te ver naar rechts gezeten hebben op de baan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volledig automatisch op de laatste 10 tellen na, als alles goed werkt.
Nu weer op de livestream volgens getuigen:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er wordt nu inderdaad gespeculeerd dat de staart tegen de kade (embankment) is geslagen, waarna de staart afbrak. Dan vloog hij idd te laag. Ook schijnt het vliegtuig te ver naar rechts gezeten hebben op de baan.
De reden van het te laag vliegen kan vanalles zijn.
Net niet volledig. Daarom geen staart meerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef YazooW het volgende:
Lijkt wel alsof het vliegtuig NET de landingsbaan heeft gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |