Het is toch ook wel echt treurig gesteld met die figuren hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef Chai het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)eeg_nooit_eerli.html
[..]![]()
![]()
!!!!!!!! Slim hoor, dit soort uitspraken doen vlak na die examendiefstallen.
Het is allemaal de schuld van het christelijk onderwijs dat die examens zijn gestolen hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch ook wel echt treurig gesteld met die figuren hoorsjonge jonge jonge... heb je een keer een kans om je te redeemen door eerlijk te zijn en je fouten toe te geven... ligt het weer aan de hele wereld behalve jezelf.
Flikker gewoon weg hier dan, kanslozen.
Ze verpesten niets voor ons. Waar doel je op.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
Trouwens wel rot dat de Marokkanen het weer moeten verpesten voor de Turken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
Trouwens wel rot dat de Marokkanen het weer moeten verpesten voor de Turken.
Oh Ambi.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze verpesten niets voor ons. Waar doel je op.
als ik dat ga opnoemen gaat dat tegen me gebruikt wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb mij ook totaal lam gegetenZe had voor alles gezorgd
Gewoon echt een killer weekend gehad.
Wat voor drugs had je gebruikt?
Lekker snuiven he!!!!!! Viezerik.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ik dat ga opnoemen gaat dat tegen me gebruikt worden
Als je gaat opnoemen wat je allemaal gevroten hebt ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gaat opnoemen wat je allemaal gevroten hebt ook.
Oh dat wil ik best doen, 4 drumsticks, 2 worstjes, 3 spareribs, 2 spiesjes, sla, aardappelsalade, stokbrood.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gaat opnoemen wat je allemaal gevroten hebt ook.
Uit ervaring kan ik je melden: Ja. Zeer zeker.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Turk in mij komt naar boven als Chai zo doet..quote:
Ja, echt hequote:Op maandag 8 juli 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van het christelijk onderwijs dat die examens zijn gestolen hoor.
Damn. Wie is hier nou de vreetzak.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat wil ik best doen, 4 drumsticks, 2 worstjes, 3 spareribs, 2 spiesjes, sla, aardappelsalade, stokbrood.
*insert come at me pic*
Ja hallo ze schuiven het op mijn bord omdat ze weten dat ik een goeie eter ben en dan denk ik hmm nog een kippetje kan wel nomnomnomquote:Op maandag 8 juli 2013 11:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn. Wie is hier nou de vreetzak.
Ik heb het gedaan met smeerselsalades, stokbrood, sla, 1 spiesje, 2 koftes en 2 stuks baklava.
eigenlijk niet, optimaal bulken omdat je na drugs weer een paar dagen kei weinig eetquote:
Ik heb mij lam gegeten aan knoflooksalade met stokbrood. Ik ben en blijf Turkiequote:Op maandag 8 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo ze schuiven het op mijn bord omdat ze weten dat ik een goeie eter ben en dan denk ik hmm nog een kippetje kan wel nomnomnom![]()
Karige bbq wel bij jou tho, maar 3 stukjes vlees?can't call that a bbq
Bedoelde meer de combo drugs en voedsel gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
eigenlijk niet, optimaal bulken omdat je na drugs weer een paar dagen kei weinig eetmaar dat was niet de reden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |