Echt, he.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
Blue Lagoon is wel rukmateriaal voor pedo's zeg, kolere.
ja ze worden geredquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.Ben wel benieuwd of ze uiteindelijk gered worden. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
ja ze worden geredbedankt he heel het einde verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
ja ze worden geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ewa wat noem je mij leugenaar kom vechten dan ik stomp je.quote:
Die bessen lagen daar ook opeens.quote:
mattie je wil niet beginnen met mijquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ewa wat noem je mij leugenaar kom vechten dan ik stomp je.
Logisch toch, in the middle of the fucking ocean.quote:
Eigenlijk wel.quote:
nee de bessen waren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Salatrel het volgende:
je zit zeker in de FP redactie dat essentiële details overgeslagen worden![]()
OHHHH, nu ga je te ver, he!!!11111quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Salatrel het volgende:
je zit zeker in de FP redactie dat essentiële details overgeslagen worden![]()
Nee, nee, houd je alsjeblieft niet in.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
OHHHH, nu ga je te ver, he!!!11111
*slaat gat in de muur
kom naar bushalte, ysl-riem gucci horloge dior schoeba's herken mequote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, nee, houd je alsjeblieft niet in.![]()
K.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
kom naar bushalte, ysl-riem gucci horloge dior schoeba's herken me
We doen alsof we een leven hebben en besloten even niet meer te posten.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:39 schreef Pharkus het volgende:
Wow nog steeds dit topic? De posts zijn gratis hoor
#goedemorgenklbsc
het is weer maandag, leven is voor het weekendquote:Op maandag 8 juli 2013 08:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We doen alsof we een leven hebben en besloten even niet meer te posten.
Goedemorgen deze brakke ochtend
Kostte het veel moeite?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We doen alsof we een leven hebben en besloten even niet meer te posten.
Goedemorgen deze brakke ochtend
BBQ, Party Hardy, Nieuwe mensen, Bacardi. Zondagsfeestjes en maandag wakker worden en denken, fuck nee.quote:
ah precies mijn weekend als je de bacardi vervangt door drugsm en BBQ is echt een gelegenheid om je totaal vol te vretenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
BBQ, Party Hardy, Nieuwe mensen, Bacardi. Zondagsfeestjes en maandag wakker worden en denken, fuck nee.
Sums it up pretty much
Ik heb mij ook totaal lam gegetenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah precies mijn weekend als je de bacardi vervangt door drugsm en BBQ is echt een gelegenheid om je totaal vol te vreten
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
BBQ, Party Hardy, Nieuwe mensen, Bacardi. Zondagsfeestjes en maandag wakker worden en denken, fuck nee.
Sums it up pretty much
Dit jaquote:Op maandag 8 juli 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah precies mijn weekend als je de bacardi vervangt door drugsm en BBQ is echt een gelegenheid om je totaal vol te vreten
Hahaahhaquote:
Hij spoort gewoon het publiek aan om mee te doen.. wat nou verlegen mannetje en sociaal incapabel?quote:
quote:De Ibn Ghaldounschool heeft volgens Belgaçem Naas, de oprichter van de school, nooit een eerlijke kans gekregen. Dat zegt Naas in een interview met het AD.
In het interview zegt Naas: "Ze moeten een keer accepteren dat er islamitisch onderwijs is." Daarmee doelt Naas op de gemeente Rotterdam.
De politiek stemde destijds unaniem in met de komst van het Ibn Ghaldoun. De school kreeg vervolgens een gebouw voor twee jaar, maar zit daar nog steeds. Er zou plotseling bezwaar zijn geweest tegen een verhuizing 'omdat het onderwijs niet goed zou zijn'.
Christelijk onderwijs
Naas denkt ook dat het christelijk onderwijs in de stad voorgetrokken werd door de gemeente. "Terwijl er toch ruimte moet zijn voor allerlei soorten onderwijs: van vrije scholen tot islamitische scholen", zo zegt Naas.
De oprichter van de school stapte zelf vier jaar geleden op. Hij ziet de toekomst van de Ibn Ghaldounschool niet erg rooskleurig in nu de koepel van christelijke schoolbesturen in en om Rotterdam te zeggen heeft wat er gebeurt: "De overige besturen en het CVO zagen ons altijd als de vijand, een bedreiging. En nu willen ze ons helpen? Gezien de geschiedenis vertrouw ik het niet."
Naas vreest dan ook dat dit het einde betekent voor de school. "Dat kan en mag niet gebeuren. We moeten waakzaam zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |