Wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie dit nooit gehoord?![]()
ONZ / in het water springen zonder je neus dicht te knijpen
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef fyah het volgende:
Dat verhaal van dat 10-jarig meisje, wtfquote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef fyah het volgende:
je bent zelf een 10-jarig meisje!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat 10-jarig meisje, wtf
Hier is dat nu gelukkig al een stuk minder dan een half jaar geleden. Sommigen beseffen dat ze na tig keer schooien ook een beetje beginnen op te vallen als zwerver, sommigen krijgen door dat ze toch nooit zullen winnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:07 schreef Salatrel het volgende:
mensen die op facebook meedoen aan die reageer en share en win artikel x
zelfs voor de lokale supermarkt die een kratje bier weggeeften dan pas aan het eind van de week
tering hey koop gewoon een kratje en die is op voordat die supermarkt dat kratje eindelijk eens weggeeft
quote:This is why I don’t believe guys who tell me that the condom is too small.
quote:When I was in middle school, we had a woman come teach us about contraception, and literally the first thing she told us was ‘Ladies, if a guy ever tells you he can’t wear condoms because they’re too small, he’s lying’ and then proceeded to open a condom and stretch it up her forearm up to her elbow.
quote:My health teacher did the same thing, but she put the entire contents of a 2-liter bottle of soda into a condom and said, “So girls, if a boy ever says that he’s too big for condoms, you run. You run so far.”
Wiesdit?quote:
Jeetje.quote:
Jij bent wel sexy eh?quote:
Ik vind jou wel een leuke toevoeging hier.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke toevoeging hier.
Ahw.quote:
Hahaha Fas.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
Oh gut, het sletje is al zwanger, hoor.
Je kan niet zeggen dat hij er geen energie in steekt.quote:
Echt een podiumbeest.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat hij er geen energie in steekt.
Haha kkgrappig.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Einde is wel mooiKlassiekertje
vanaf 53 minuten
Kan een hele cult omheen ontstaan jaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt een podiumbeest.Als hij nu solo gaat, ligt de wereld binnen de kortste keren aan z'n voeten.
leeeeeequote:
Hehe, goede vergelijking.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan een hele cult omheen ontstaan ja
De nieuwe Meat Loaf
Meisje waarover ik je vertelde staat op het podiumquote:
Wat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Meisje waarover ik je vertelde staat op het podium___!
Had je haar geregeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Meisje waarover ik je vertelde staat op het podium___!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |