op een bbq horen speklappenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb mij lam gegeten aan knoflooksalade met stokbrood. Ik ben en blijf TurkieOh had trouwens ook lamskotelet. Allemaal halal
Ja maar dat gaat toch niet voor mij opquote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedoelde meer de combo drugs en voedsel gewoon.
True.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch niet voor mij op
Juist goeie combiquote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedoelde meer de combo drugs en voedsel gewoon.
Oh, ja... door al die chemische troepquote:Op maandag 8 juli 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over het algemeen eet ik pas 2 dagen na een feest weer normaal.![]()
Wel veel fruit en sapjes.
dat vet bak je er voor een deel wel uit. zorgt tenminste voor mooie vlammenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
Speklappen trouwens![]()
too much fat.
Kip, veeeeeel kip.
Daar zjin hamburgers voorquote:Op maandag 8 juli 2013 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vet bak je er voor een deel wel uit. zorgt tenminste voor mooie vlammen
Gister gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Chloroform het volgende:
Kipspiesjes en dan een dikke klots satésaus eroverheen.![]()
Doelde ook nergens op hoor, dacht alleen oh Rotterdam, zijn vast vooral mocro's dan daar. En vond het gewoon grappig klinken.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turk in mij komt naar boven als Chai zo doet..
Ik zaterdag.quote:
Ik heb al-tijd ruimte voor vlees.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef Salatrel het volgende:
Dan heb je toch veel minder ruimte voor vlees???? Is toch zonde?
Lekker dippenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zaterdag.Kan me dan echt ziek vreten ook aan stokbroodjes met satésaus enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |