Oh, dat ben ik vorige maand aangekomen. Ik zou het je best willen geven, ik wil er weer van af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh, dat. wil wel een kilootje of 5 aankomen hoor
ehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Maar eh waarom gaan we zo erg op TS in, volgens mij geilt ze op die aandacht.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Zegt hij op de achtste pagina van het topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik vorige maand aangekomen. Ik zou het je best willen geven, ik wil er weer van af.
True, kut troll die ts.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
2x quoten zodat het extra opvaltquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zegt hij op de achtste pagina van het topic
Vraagt hij*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zegt hij op de achtste pagina van het topic
Meer eten swa !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh, dat. wil wel een kilootje of 5 aankomen hoor
Deed ik per ongelukquote:
'eh' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal. Dit wil niet zeggen dat het fout gespeld is. Woorden die niet vaak worden gebruikt, encyclopedische ingangen en woordgroepen worden niet of zelden opgenomen in deze lijsten.quote:
weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch wel, met liposuctie ofzo.
Ja nu word ik toch wel een soort van jaloers. Weet je wat ook werkt, chocolade. Zandkoekjes Côte D'or chocolade, want die is heerlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
weet ik niet.. maarja, ben nu met 3 hamburgers van de mac, en wat patat achter de pc.
Dikke vadsige zeug.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
weet ik niet.. maarja, ben nu met 3 hamburgers van de mac, en wat patat achter de pc.
zandkoekjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu word ik toch wel een soort van jaloers. Weet je wat ook werkt, chocolade. Zandkoekjes Côte D'or chocolade, want die is heerlijk.
Dit moet wel een troll zijn. Toch ga ik er maar op in, omdat het net zo goed gewoon een idioot kan zijn.quote:
oh sorry, dat was een foutje"pi min komma"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Achter de komma, maar vermenigvuldigen met 4 is toch meer dan vermenigvuldigen met pi
Zandkoekjes apart misschien, maar in combinatie van die chocoladequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef magemaya het volgende:
[..]
zandkoekjes![]()
![]()
![]()
. moet er altijd van kotsen. vind ze alleen lekker als ze nog warm zijn.
Oh, ga door, ga doooooor, jaaaaa, haaaaarderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh sorry, dat was een foutje"pi min komma"
Vieze gore dikzak dat je bent tfffooeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
pi min kommaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zeg dan gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh , nog nooit geprobeert. zal ze zometeen bakken. simpel gerechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zandkoekjes apart misschien, maar in combinatie van die chocolade![]()
![]()
Nee, je moet gewoon die chocolade kopen. Naja, misschien is het wel lekkerder als je ze zelf bakt, maar koop ook gewoon die chocolade.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:56 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh , nog nooit geprobeert. zal ze zometeen bakken. simpel gerecht. 1 van de dingen die ik kan koken.
maal lemniscaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon [ afbeelding ]
Dat is korter en betekent ook oneindig.
ik ben juist niet dik, dat is het probleem. ik ben veel te dun, en dat vinden andere mensen ook. dus besloot ik om wat aan te komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vieze gore dikzak dat je bent tfffooee
Dan moet je gezond eten en niet junk.. Dat weet je zelf ook welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik ben juist niet dik, dat is het probleem. ik ben veel te dun, en dat vinden andere mensen ook. dus besloot ik om wat aan te komen.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
maal lemniscaat
hemeldepemel dat bekt ook niet echt lekker
ziet er lekker uit, zal ze proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon die chocolade kopen. Naja, misschien is het wel lekkerder als je ze zelf bakt, maar koop ook gewoon die chocolade.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ziet er lekker uit, zal ze proberen.
door gezond eten kom je volgens mij niet aan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dan moet je gezond eten en niet junk.. Dat weet je zelf ook wel![]()
Jij bent vast zo'n meid die met een andere vriendin ff naar de maccie gaat en voor 4 personen bestelt
Je herhaalt je zelf nu gewoon. Kun je het niet uitleggen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat "maal lemniscaat" niet lekker bekt
draag nu een boxershort, ik haat die dingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
ZIT DIE STRING ER NOU NOG OF IS JE BILNAAD GEWOON UITGESCHEURD?
ben gwn benieuwd nr fotos
groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:p
Lemniscaat, zo heet die liggende 8 die je aangafquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je herhaalt je zelf nu gewoon. Kun je het niet uitleggen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef magemaya het volgende:
[..]
door gezond eten kom je volgens mij niet aan hoor.
Door gezond voedsel kun je flink aankomen, door gezond eten niet, zo wel dan is het niet gezond lijkt mijquote:
door junkfood eten kom je toch sneller aan, toch??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Door gezond voedsel kun je flink aankomen, door gezond eten niet, zowel dan is het niet gezond lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |