Hoezo, als colombiaan zijn ze toch allemaal in de toverketel gevallen?quote:
Dat onthouden we voor morgen.quote:
Ik zeg dan ook niet dat er iets speciaals aan was, ik reageer hiermee op bovenstaande reacties.quote:
Dat kunnen we vanavond zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:15 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe zou Gert Jacobs reageren op deze uitslag?
Rivkah op het Veld, ze verslaat zeker ook NOS langs de lijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Rivkah heet ze.
http://over.nos.nl/progra(...)ivkah+op+het+Veld/56
twitter:merijnzeeman twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 17:15:15So f*cking trots!!!!! @TeamBelkin #ridethefuture #tdf reageer retweet
Mocht hij later deze Tour eventueel de bollen krijgen, hopelijk hebben ze dan ook een maatje extra small gemaakt.quote:
Omdat jouw humor om te huilen isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
iPad maakt van gesink overigens gesnik, vraag me af waarom
Log maar weer uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van welke ploeg is dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:17 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BAZEN:[ afbeelding ]
jawel.quote:
Dat is Nederlands hè.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |