Ja, en de rest van het peloton gebruikt ook doping, dus dan kunnen we iedereen wel naar huis sturen, tour voorbij voor dit jaar. Ik denk zelfs dat ze dan wel helemaal kunnen stoppen met wielrennen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:15 schreef Bombvis het volgende:
Met een wattage van 6.24 per KG durf ik wel te zeggen dat Froome doping gebruikt ja. Hopelijk vanavond nog tegen de lamp, doping in de bus ofzo, puur zodat Sky de Tour moet verlaten en David Walsh z'n smoel gaat houden
Maar Contador is ook niet in topvorm.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:25 schreef Revanches het volgende:
Lijkt me overduidelijk als je zo hard Contador en Quintana voorbij vliegt....
Quintana wel. Alle toppers waren stervende zwanen behalve sky....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:32 schreef sausagin het volgende:
[..]
Maar Contador is ook niet in topvorm.
Ten Dam eindigt hier gewoon voor contador
Dat kijkplezier verdwijnt bij mij ook als de hele sky ploeg ineens wonderbaarlijk hard kan fietsen. Juist hun uitmuntende begeleiding bezorgt mij kriebels want dat is ook nodig om niet betrapt te worden. Volgens mij moeten ze de ploegartsen gaan verbieden en alleen onafhankelijke artsen namens de wielerunie gaan verstrekken ter begeleiding.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoop nooit, want al dat dopinggezeik verpest mijn kijkplezier bij het wielrennen behoorlijk. Het gaat dan meer over doping dan over het wielrennen zelf
Och ja want Contador is nadat ie betrapt is op doping ook echt weer van wereldklasse geweest hoor.... Echt niet. Die is sindsdien nooit meer echt top geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:25 schreef Revanches het volgende:
Lijkt me overduidelijk als je zo hard Contador en Quintana voorbij vliegt....
Over wie zegt dat meer dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:34 schreef Revanches het volgende:
Alle toppers waren stervende zwanen behalve sky....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |