hij is een echte strijder.quote:
Veel aanvallen idd, maar haalt wel veel spanning weg voor de komende etappes. Al hoop ik nog dat we vroege aanvallen van renners als Contador en Valverde gaan zien.quote:
Laatste keer in een etappe die 1-2-3 met Kroon-Knaven-Dekker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:05Laatste keer dat er 2 Nederlanders in de Top 5 van een BERGetappe in de Tour eindigden: Rooks en Theunisse (20 juli 1989, etappe 18). #tdf reageer retweet
Jaja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer in een etappe die 1-2-3 met Kroon-Knaven-Dekker?
LLS reed ook nog aardig in beeldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vorig jaar was ten Dam ook redelijk toen hij alleen met Tankink de tour voor Rabo nog reed.
Het is wel hypocriet om de één vrij te pleiten en de ander te veroordelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Dan moet Froome wel clean zijn he?
Poels had ik beter verwacht/gehoopt. Die moet ook maar een etappe uitkiezen dan.quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef marcodej het volgende:
Wat zegt hij nou? Ik liet me lossen omdat het wiel van Rodriguez me wel een mooi wiel leek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |