SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef OverRated het volgende:
Tempo ligt inderdaad niet zo hoog. Saaie wedstrijd.
vind 'm ook niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Kolbeinn heeft ook altijd ruzie met die bal lijkt het wel.
jepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Kolbeinn heeft ook altijd ruzie met die bal lijkt het wel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoesen in de spits voor Kolbeinn a.u.b.
Op site Barca staat het ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Ajax.nl staat die optie op het tweede seizoen niet.![]()
[ afbeelding ]
klopt, ze hebben optie tot nog een jaar huren, meer nog niet, helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Krunep het volgende:
[..]
klopt, ze hebben optie tot nog een jaar huren, meer nog niet, helaas
Lijkt me ook stug, ze zijn niet helemaal gek bij Barcelona, waarom zouden ze zich binden voor nog een jaar verliesgevende huur.quote:
Op de Spaanse site van Barcelona wel,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm raar dat Ajax het dan zelf niet meldt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de Spaanse site van Barcelona wel,
quote:
La cesión es por una temporada con opción a una segunda
Zijn zaakwaarnemer zegt het ook.
En overwinteren in de CLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Stiggie het volgende:
We gaan gewoon 4 x op rij kampioen worden
omdat we winnen van iemand van de 2de bundesliga?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Stiggie het volgende:
Nee, omdat Frank de Boer er nog steeds is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat we winnen van iemand van de 2de bundesliga?
Nee Bojan zie ik wel zitten en heb alle vertrouwen in TH .quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankieeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nee, omdat Frank de Boer er nog steeds is.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de prestaties groeien als niet weer de belangrijkste spelers vertrekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nee Bojan zie ik wel zitten en heb alle vertrouwen in TH .
Tot nu toe siem en eriksen ook nog in the house. De kans dat Eriksen blijft is ook alleen maar groter geworden.... Zie hem zelf niet naar Liverpool gaan ofzo
Dat is toch wel essentieelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nee Bojan zie ik wel zitten en heb alle vertrouwen in TH .
Tot nu toe siem en eriksen ook nog in the house. De kans dat Eriksen blijft is ook alleen maar groter geworden.... Zie hem zelf niet naar Liverpool gaan ofzo
Dat Eriksen blijft bedoel je ? Verwacht het niet, die zal in de laatste weken voor het transferwindow wel vertrekken. Is niet direct op te vangen op de korte termijn, wel veel kandidaten om de plek in te vullen (ook Duarte zal dan wel komen).quote:
Het zou mooi zijn als we nu eens eindelijk gewoon al in speelronde 29 kampioen zijn ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef Stiggie het volgende:
De dubbel winnen zou ook wel eens een keer leuk zijn. En overwinteren in de CL natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als we nu eens eindelijk gewoon al in speelronde 29 kampioen zijn ofzo
Ik geef vrij weinig om de beker, al is elke prijs natuurlijk meegenomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dubbel winnen zou ook wel eens een keer leuk zijn. En overwinteren in de CL natuurlijk.
Ja maar beker is natuurlijk wel leuk in combinatie met de titelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geef vrij weinig om de beker, al is elke prijs natuurlijk meegenomen.
Overwinteren in de CL vind ik wel heel belangrijk ja.
Om nu te zeggen dat je kampioen wordt wel ja, zonder hem wordt het toch weer (enorm) aanpassenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat Eriksen blijft bedoel je ? Verwacht het niet, die zal in de laatste weken voor het transferwindow wel vertrekken. Is niet direct op te vangen op de korte termijn, wel veel kandidaten om de plek in te vullen (ook Duarte zal dan wel komen).
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:33 schreef Tyron het volgende:
We mogen best constateren dat Ajax zonder Eriksen een klasse minder is.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Sigthorsson, hahaha.![]()
Hoesen is de beste spits van Ajax.
Dat jij deze vraag stelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |