Die komt nog terug als hij eigen tempo blijft rijdentwitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:30:31Robert Gesink op +/- 3 minuten. reageer retweet
Als iedereen gefinisht is jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:31 schreef Gramulanion het volgende:
Die komt nog terug als hij eigen tempo blijft rijdentwitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:30:31Robert Gesink op +/- 3 minuten. reageer retweet
Rolland al eens top10 in de tour.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn die 2 ooit kort geeindigd in een grote ronde?
Molkema en LtD nog niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met Nederlandse roots gaat lossen.
Spaan en Vermeegen? Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn die 2 ooit kort geeindigd in een grote ronde?
Nederlandse rootsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met Nederlandse roots gaat lossen.
hij laat wat moois zien.quote:
Gaat lastig worden nu Porte het overgenomen heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef Ferdii het volgende:
Als Mollema erbij blijft kan ie lekker opschuiven
Zit kort zat, maar zo maak je wel een lekker sprint naar een eventuele top 5quote:
Hij laat wat moois zien en ik weet natuurlijk niet of hij doping doet ja of nee, maar met movistar kan ik gewoon niks hebben, ik weet dat de shirts mooi zijn, maar ze stoten me af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien omdat het een koning is van een bazenploeg?
Wel top 10 zoquote:
Nee.quote:
Marginal gainsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Ferdii het volgende:
Raar dat alle toppers eraf gaan maar sky blijft zitten op kop met meerdere renners
Zwemcoach.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Ferdii het volgende:
Raar dat alle toppers eraf gaan maar sky blijft zitten op kop met meerdere renners
US Postal all over againquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Ferdii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |