Nee vertel?!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal over Voeckler z'n vader en dat eiland al gehoord?
Nee,dat verhaal van die boot wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal over Voeckler z'n vader en dat eiland al gehoord?
Gezamenlijke vijand om de rust te bewaren. Al is het wel leuk dat hij mensen in het harnas weet te jagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef Panthera. het volgende:
In een wielerwereld waar er vele grijze muizen zijn is Voeckler met zijn attactrieve koersen altijd de gebeten hond. Nooit begrepen.
Ik verwacht ook niet dat hij het gaat redden.quote:
Voeckler?quote:
Dat lijkt me ook niet neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:37 schreef Pedroso het volgende:
Als Fukler bij Gesink komt dan heeft hij een probleem. Denk niet dat Robert hem eraf gaat fietsen.
Nee, lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:37 schreef Pedroso het volgende:
Als Fukler bij Gesink komt dan heeft hij een probleem. Denk niet dat Robert hem eraf gaat fietsen.
Waarom mag je dat niet zeggen dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij het gaat redden.
Omdat het daar niet om gaat.quote:
Tenzij Rolland punten pakt op de slotklim.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
nog 9km om Riblon bij te halen, sprintje winnen en dan straks de bollentrui aan
Nee hoor? het peleton doet datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gesink verliest terrein op Riblon.
Waar tussen? Johnny zit nu tussen het peloton en de bus denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zit Sjonnie er eigenlijk nog tussen?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 15:39:35Mollema niet van voren in de groep... reageer retweet
Gees en Riblon . Had 'm niet zien afzakkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar tussen? Johnny zit nu tussen het peloton en de bus denk ik.
Waarom gebruikt de NOS de radio motor niet voor TV?quote:
Te verwarrend voor Herbert.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom gebruikt de NOS de radio motor niet voor TV?
Zo'n Carl Bertele op Sporza is toch een nuttige toevoeging?
Wordt wel koeler op hoogte, ongeveer 1 graad per 100 meter normaalgesproken, dus op de tijd zal het iets van 22 zijn gok ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk moet er constant een camera achter de voorste groep zitten. Dan kun je zien wie het moeilijk hebben en wie er lossen.
Dat de Franse tv zich dat niet bedenktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:44 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk moet er constant een camera achter de voorste groep zitten. Dan kun je zien wie het moeilijk hebben en wie er lossen.
Relevantie?quote:
komt dus ook niet echt dichterbij.quote:
Vlak voor Quintana vermoed ik.quote:
We hebben in ieder geval al een pijl.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Gesink komt ook nauwelijks in beeldkutfransen
Denk het niet, helaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:46 schreef Aguero het volgende:
Hopelijk kan Gesink samen met Quintana naar Riblon toe rijden.
wishful thinking...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:46 schreef Aguero het volgende:
Hopelijk kan Gesink samen met Quintana naar Riblon toe rijden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Gesink al ooit gevallen bij het klimmen?
Landis had ook zo'n actiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:47 schreef De_Fietser het volgende:
Ricco reed pas hard, de dag nadat hij keihard gelost was. Wie heeft die video nog?
Hij kan niet sturen, dus zou me niet verbazenquote:
Quintana is gewoon de betere klimmer op dit moment. Totaal niet onverwacht dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:48 schreef ejfaar het volgende:
Mooi al die optimisten hier, komen die zich nu ook melden?
Dat Gesink het niet red is totaal niet onverwacht neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Quintana is gewoon de betere klimmer op dit moment. Totaal niet onverwacht dit.
Als iemand dat niet gebeurt is het Quintana.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie hem nog terugvallen bij de volgende berg
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef Sunri5e het volgende:
Gesink
Hopelijk was dat handje zwaaien een teken van dat hij gaat stoppen met wielrennen.
Hierquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
Waar zijn al die nationalistische rukkertjes op Gesink nu?
Toen werden er nog verschillen gemaakt op de cols.quote:
Ik denk dat niemand verbaasd is dat Quintana sneller omhoog rijdt dan Gesink.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
Waar zijn al die nationalistische rukkertjes op Gesink nu?
Ja? En nu?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat Gesink het niet red is totaal niet onverwacht nee
Ga het zelf anders doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:49 schreef Sunri5e het volgende:
Gesink
Hopelijk was dat handje zwaaien een teken van dat hij gaat stoppen met wielrennen.
Waarmee ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Was er jou niet verteld dat je daarmee moest kappen?
Quintana is op dit moment de beste klimmer uit het peleton, zo raar is dat dus niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:50 schreef bianconeri het volgende:
Gesink als amataur opzij gezet joh
Die Quintana knalt zo ff er op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |