Hoogerland is niet op denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogerland gaat niet winnen volgens de wet van Herbert
Ik denk dat http://sports-livez.com/ wel een stream heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:16 schreef Lann555 het volgende:
Is er ergens een Sporza restream? Ik word gek van die Dijkstra
Mijn moeder kijkt wielrennen 50% voor de omgeving geloof ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is het daar toch mooi.
Zou graag wat meer informatie krijgen over eventuele kasteeltjes langs het parcours.
Kan ik me best voorstellen. Hartstikke mooie beelden komen er voorbij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt wielrennen 50% voor de omgeving geloof ik'Dan is het net of ik op vakantie ben.'
Kan geen Sporza stream vinden daar. Gelukkig wel een redelijke Engelse stream dus <3quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat http://sports-livez.com/ wel een stream heeft.
Mijn moeder van 73 is groot sportliefhebster. Ze belt me net op dat ze toch maar kijkt ipv onder de parasol te gaan zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt wielrennen 50% voor de omgeving geloof ik'Dan is het net of ik op vakantie ben.'
Groot gelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 73 is groot sportliefhebster. Ze belt me net op dat ze toch maar kijkt ipv onder de parasol te gaan zitten.
Koop een tablet voor haar. Kan ze lekker buiten kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 73 is groot sportliefhebster. Ze belt me net op dat ze toch maar kijkt ipv onder de parasol te gaan zitten.
Tof tong!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe dat dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het nog spannend? Eigenlijk wil ik helemaal naar binnen om achter een tv te hangen namelijk
En veel te mooie rit zei ze.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Veel te warm in de zon.
M'n ma is niet zo van de medicijnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koop een tablet voor haar. Kan ze lekker buiten kijken.
Goed woord voor scrabble.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 15:19:41Pailheres is waarschijnlijk zwaarste klim van deze Tour. Door lengte, steilte én het hotseknotsebegonia-asfalt. reageer retweet
Hoogerland, wat een falerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef marcodej het volgende:
Waar is nu dat Hoogerland-gezeik eigenlijk?
Toch valt Hoogerland me mee. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zoals verwacht is Riblon de betere klimmer.
Wie zeikt of zeek dan over hemquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:23 schreef marcodej het volgende:
Waar is nu dat Hoogerland-gezeik eigenlijk?
Busvorming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
degenkolb cavendish en greipel gaan alvast bij elkaar zitten.
Eens. Alleen jammer dat hij niet 'kan' wachten tot morgen, lijkt me dat die etappe veel meer slagingskans heeft voor een groepje vluchters dan vandaag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch valt Hoogerland me mee. Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |