Hij is Nederlands kampioen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:30 schreef Thomas B. het volgende:
Even een noobvraagje. Waarom rijdt Johnny niet met een 'normaal' Vancansoleil tricot?
Omdat hij nederlands kampioen isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:30 schreef Thomas B. het volgende:
Even een noobvraagje. Waarom rijdt Johnny niet met een 'normaal' Vancansoleil tricot?
Ah zo. Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Follow the bliepjes.
[..]
Hij is Nederlands kampioen.
Die van vandaag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is eigenlijk het dak van deze tour?
Da's wel laag eigenlijk.quote:
Nagels over het schoolbord meets vloer van een gymzaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:32 schreef Kopsterk het volgende:
Die bliebjes beginnen me zo langzamerhand de strot uit te komen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ducrot heeft een stuk uit de vloer gegeten en heeft per ongeluk ook op een kabeltje geknaagd.
Ik ben er ook geen fan van, leg ze op 15 km van de start of scram.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef marcodej het volgende:
Door die supersprints zijn vluchtpogingen nog kanslozer dan vroeger.
Mooie vergelijking welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nagels over het schoolbord meets vloer van een gymzaal.
1m hoger dan de Madeleinequote:
Van de bliep een bauk maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:34 schreef De_Fietser het volgende:
Wat een bruggetje, van de nood een deugd maken!
hoezo?quote:
Slipte even met achterwielquote:
quote:
Oh ja, even opletten vandaag.quote:
Komen ook nog cols van 2000 en 1999 meter.quote:
die zit er ook in?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef Falco het volgende:
Ha ze gaan dat gedoe met die bliepjes fixen
Eindelijk. Onbegrijpelijk dat het zo lang duurt voordat ze daar bericht over krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef Falco het volgende:
Ha ze gaan dat gedoe met die bliepjes fixen
Ja de Madeleine wist ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komen ook nog cols van 2000 en 1999 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |