oh my FUCKING god nu moet ie ff mooi worden hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zoekt duidelijk ruzie. Dus hou naar gewoon op anders een TR en ban voor jou.
Doen wat je leuk vindt, dat is the key ! :jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niet echt overzicht enzo vanwege mijn autisme..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Doen wat je leuk vindt, dat is the key ! :ja
Ik volg het toch, en het is duidelijk dat jij toto69 loopt op te zoeken. Nu ga je ook al tegen mij tekeer. Nergens voor nodig..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh my FUCKING god nu moet ie ff mooi worden hoor
jij bemoeit je met een discussie waar je helemaal NIETS mee te maken hebt en dan zoek IK ruzie?
oeehhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
straks topless zonnen, heb nu al weer van die strepen bij mijn armen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
straks topless zonnen, heb nu al weer van die strepen bij mijn armen.
Had lapo op mobiel. Maar was precies op dat moment mijn laptop aan het pakken. Excuses voor het ongemak.quote:
Keep the peace gents!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik volg het toch, en het is duidelijk dat jij toto69 loopt op te zoeken. Nu ga je ook al tegen mij tekeer. Nergens voor nodig..
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel. Maar om nou telkens dezelfde namen (ik noem geen namen) terug te zien is toch niet leuk.quote:
Past er ook niet allemaal inquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Xcatchet, ik sta niet in de op![]()
als je korte mouwen hebt en in de zon loopt/zit, dan worden je armen een stuk gekleurd maar je schouders enz niet.quote:
Zou je dir uitzondering ook voor mij maken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel. Maar om nou telkens dezelfde namen (ik noem geen namen) terug te zien is toch niet leuk.
Doe ik nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef SGYENZO het volgende:
Van die kinderen die naakt over het strand lopen..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je korte mouwen hebt en in de zon loopt/zit, dan worden je armen een stuk gekleurd maar je schouders enz niet.
Jij ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel.
Misschien als je een UI had.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zou je dir uitzondering ook voor mij maken?
lekker smeren he anders heb je straks kankerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]. Ja okay. Ik ga vandaag ook maar weer eens zonnen, in de hoop dat mijn puistjes weg gaan en ik sexy bruin word zodat ik misschien zelfverzekerder word.
aviciiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
so wake me up when it's all oveeer
when i'm wiser and i'm oooldeeer
Sarcasme dude.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga je naar naaktstrand dan?
Dan wordt er wel weinig aardigs over jou gezegdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is top 10 liefste dingen ooit in dit topic dat tegen mij is gezegd![]()
![]()
.
Frankrijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga naar het strand in Frankrijk, alle vrouwen lopen daar naakt
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is lastig te lezen he maat
Hater. Alsof jij ook maar 1 compliment hebt gekregen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wordt er wel weinig aardigs over jou gezegd
In dit topic alleen maarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is top 10 liefste dingen ooit in dit topic dat tegen mij is gezegd![]()
![]()
.
Die zijn fucking 40+ jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga naar het strand in Frankrijk, alle vrouwen lopen daar naakt
quote:
quote:
quote:
Hallonquote:
Ik zie het nu jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
LMI; scrol naar boven, en dan settings aan klikken. Daar moet het meteen staan
Niet Scheveningen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon hier waar ik woon of Zandvoort.
als je blieft honneponquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja![]()
![]()
Heb er overheen gekeken blijkbaar...
Bedankt
Zou jij niet een uur geleden al gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nu ga ik echt, hajje xcachet, spatie und de rest (-David natuurlijk)
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Mientjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ohh ja:
(-david én LMI)
Doei TienVingers, veel plezier vandaag, en geniet van de zonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom zeg je geen doei tegen mij
Kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doei TienVingers, veel plezier vandaag, en geniet van de zon
Spreek je nog wel op Whatsapp toch?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nee, niemand zwaait mij uit?!?! ; (
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ksst.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
hajje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nu ben ik gelukkig thanks en hajje
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je bent officieel van de zwarte lijst, alleen david staat er nu nog op![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, wou je nou dat ding met ishetaltijdvoormijnnachteitje.nl nog?![]()
Straattaal wordt hier niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja was al aan het twijfelen of hajje sociaal geaccepteerd was hier op het forum
Eeeeyyy swaa. Faka?????quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Straattaal wordt hier niet geaccepteerd.
doeiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
6 Foot 7 Foot, a song by Lil Wayne and Cory Gunz on Spotify.quote:
Ik weet het jongen, tough lifequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goed...
Doei
Veel success bij de jumbo![]()
Was ik maar zo goed als WDEV, een lekkere bijbaan en goede uitstraling ; (
.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik weet het jongen, tough life
Hoe duur is datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, wou je nou dat ding met ishetaltijdvoormijnnachteitje.nl nog?![]()
eerste jaar kost het domein 99 cent.. Tweedde jaar 7,49 ofzo (Je kan hem na het eerste jaar opzeggenquote:
Zet er gelijk reclame op, beetje cashen is altijd fijn tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
eerste jaar kost het domein 99 cent.. Tweedde jaar 7,49 ofzo
Beide excl. BTW.
serieus? Waar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wacht wacht, .nu domeinen zijn tijdelijk gratis
Dat ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zet er gelijk reclame op, beetje cashen is altijd fijn toch
Nou spatie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://www.yourhosting.nl/domeinnaam-registreren/nu-domeinnaam/
99 cent is anders ook totaal niet duurquote:
quote:
hoi stuquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
Mientje mag alleen ik gebruiken. Dat is je koosnaampje
Dat kun je zelf doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, doe maar dan. En zet er wat reclame op, we delen de winst.
Ja, jij moet hem even registrerenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, doe maar dan. En zet er wat reclame op, we delen de winst.
Art mag dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind ik het wel grappig als jij Let zegt, iedereen zegt LMI
Ik ben geen schaapquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind ik het wel grappig als jij Let zegt, iedereen zegt LMI
Ik heb ook geen yourhosting account?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, jij moet hem even registreren
https://www.yourhosting.nl/domeinnaam-registreren/nu-domeinnaam/
Ik heb geen yourhosting account(Alleen bij transip, voor .nl dus..)
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen yourhosting account?
Moet ik dat maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
hoe onthoudt hij hoeveel m'en er in z'n naam zitten :Squote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedoel je timmmmmmmmmm??
Die ging mij een half jaar geleden steeds waarschuwen
timmmmm jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedoel je timmmmmmmmmm??
Die ging mij een half jaar geleden steeds waarschuwen
5quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe onthoudt hij hoeveel m'en er in z'n naam zitten :S
quote:
quote:
Ik vond de eerste 2 zo lekker dat ik er nog 2 heb gebakken, die waren wat minder (omdat de pan te heet was in het begin denk ik).quote:
Door je niets of niet teveel van een ander aan te trekken maar door gewoon jezelf te zijnquote:
Ja hoe doe ik dat. Moet ik dan nu gewoon iedereen uitschelden omdat het me toch niet boeit wat ze van me denken ofzo!!!?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door je niets of niet teveel van een ander aan te trekken maar door gewoon jezelf te zijn
Succes ermee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
hahaha zo schattig, een vriend van me die gay is kent een jongen via internet die bi is maar ze zijn al 10 jaar ofzo vrienden alleen via het internet en ze durven niet af te spreken en ze wonen letterlijk 4 treinstations uit elkaarik moet echt even iets regelen
dankjequote:
Waarom zou je mensen moeten uitschelden? Als je het niet begrijpt moet je er misschien even over nadenken. Dit heeft geen zinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik dat. Moet ik dan nu gewoon iedereen uitschelden omdat het me toch niet boeit wat ze van me denken ofzo!!!?
Piemelhoofd dat je er bent!
zo lekker binnen sportenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef Toto69 het volgende:
heerlijk de hele dag binnen zitten met dit weer, bedankt vrinden
Ik zit met mijn laptop op Fok!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Wow, Overdag is het nooit zo stil!
Ik ga ook maar eens naar buiten dan
krabsssquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vaagste filmpje van geenstijl ooit
buitenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik kom net van buiten, en alle kleuren zijn nu anders binnen, dat gele licht uit mijn toetsenbord is nu oranje!!!
Maar dit vinden jullie vast niet bijzonder omdat jullie vaker buiten zijn geweest.
Dat je zeg maar niet binnen bent, heel moeilijk voor te stellen. Maar ik kan het uitleggen.quote:
Geen dank mattiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:33 schreef Toto69 het volgende:
heerlijk de hele dag binnen zitten met dit weer, bedankt vrinden
Jij kan zo te zien niet super lang zonder FOK!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
Even afkoelen binnen.
Mijn mobiel wordt trouwens best wel (lekker) warm, en kan niet super lang zonder stroom :/
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan zo te zien niet super lang zonder FOK!
Wat heb je allemaal aan staan? Stroomvreters als GPS, Wifi en Bluetooth zou ik gewoon uit zetten als je het niet gebruikt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
Even afkoelen binnen.
Mijn mobiel wordt trouwens best wel (lekker) warm, en kan niet super lang zonder stroom :/
Wifi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal aan staan? Stroomvreters als GPS, Wifi en Bluetooth zou ik gewoon uit zetten als je het niet gebruikt.
Je vroeg wat ik allemaal aan had staan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vroeg niet welke je gebruikt.
Hoe is het?
En de rest staat uit? Heb je verder nog iets van energie instellingen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik allemaal aan had staan!
Gaat wel, beetje te warm in de tuin, maar toch wil ik zonnen. En ik heb vandaag weer dat ijsje gemaakt en nu voel ik me dik
Ja verschillend, als hij gewoon op standby staat natuurlijk langer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En de rest staat uit? Heb je verder nog iets van energie instellingen?
Hoelang gaat 'ie op een volle accu mee?
Vind dat benauwd wel mee vallen, maar ja ik woon wel beetje aan de kust dus zal hier wel wat anders zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Zijn er echt mensen die dit benauwde warme zweterige weer lekker vinden?
Ja, dat is wel weinig eigenlijk. Maar dan ben je ook telkens wat aan het doen, dus het is wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja verschillend, als hij gewoon op standby staat natuurlijk langer.
Maar als ik gewoon zit te fokken/whatsappen/muziekluisteren met een beetje goed zichtbaar licht scherm dan een dag.
Ik vind het veel te vochtig, daardoor wordt het benauwd. En de warmte mag van mij ook wel wat minder. Warmte kun je zo weinig aan doen. Je kunt niet naakt over straat ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind dat benauwd wel mee vallen, maar ja ik woon wel beetje aan de kust dus zal hier wel wat anders zijn.
Maar in mijn tuin is geen wind dus wel te warm.
Dat is wel ernstig danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Rozzje het volgende:
Ik ging net ff naar buiten begin ik al direct te zweten met anti transparant deo op...
Open een KLB topic!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Rozzje het volgende:
Ik ging net ff naar buiten begin ik al direct te zweten met anti transparant deo op...
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als er dan alleen die zin in staat hoeft 'ie geen moeite te doen.
Benauwd ja, in Spanje is het lekker warm..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En ik gebruik ook alleen maar roller he.. Veel te benauwd
Oké, heb je een bepaalde allergie ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En ik gebruik ook alleen maar roller he.. Veel te benauwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |