oh my FUCKING god nu moet ie ff mooi worden hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zoekt duidelijk ruzie. Dus hou naar gewoon op anders een TR en ban voor jou.
Doen wat je leuk vindt, dat is the key ! :jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niet echt overzicht enzo vanwege mijn autisme..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Doen wat je leuk vindt, dat is the key ! :ja
Ik volg het toch, en het is duidelijk dat jij toto69 loopt op te zoeken. Nu ga je ook al tegen mij tekeer. Nergens voor nodig..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh my FUCKING god nu moet ie ff mooi worden hoor
jij bemoeit je met een discussie waar je helemaal NIETS mee te maken hebt en dan zoek IK ruzie?
oeehhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
straks topless zonnen, heb nu al weer van die strepen bij mijn armen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
straks topless zonnen, heb nu al weer van die strepen bij mijn armen.
Had lapo op mobiel. Maar was precies op dat moment mijn laptop aan het pakken. Excuses voor het ongemak.quote:
Keep the peace gents!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik volg het toch, en het is duidelijk dat jij toto69 loopt op te zoeken. Nu ga je ook al tegen mij tekeer. Nergens voor nodig..
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel. Maar om nou telkens dezelfde namen (ik noem geen namen) terug te zien is toch niet leuk.quote:
Past er ook niet allemaal inquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Xcatchet, ik sta niet in de op![]()
als je korte mouwen hebt en in de zon loopt/zit, dan worden je armen een stuk gekleurd maar je schouders enz niet.quote:
Zou je dir uitzondering ook voor mij maken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel. Maar om nou telkens dezelfde namen (ik noem geen namen) terug te zien is toch niet leuk.
Doe ik nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef SGYENZO het volgende:
Van die kinderen die naakt over het strand lopen..
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je korte mouwen hebt en in de zon loopt/zit, dan worden je armen een stuk gekleurd maar je schouders enz niet.
Jij ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor TV wil ik best een uitzondering maken, hij is een toffe kerel.
Misschien als je een UI had.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zou je dir uitzondering ook voor mij maken?
lekker smeren he anders heb je straks kankerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]. Ja okay. Ik ga vandaag ook maar weer eens zonnen, in de hoop dat mijn puistjes weg gaan en ik sexy bruin word zodat ik misschien zelfverzekerder word.
aviciiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
so wake me up when it's all oveeer
when i'm wiser and i'm oooldeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |