Herkenbaar.... mn NOD is zaterdag "al" Maar op deze manier wordt het wel erg lastig om te wachten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik wil oohook!! ben al de hele ochtend kotsmisselijk!
Sssstquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Pvoesss het volgende:
Vanaf 4 dagen voor nod kan je al testen he.
Misselijk/honger/misselijk/honger....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef Aisly het volgende:
[..]
Herkenbaar.... mn NOD is zaterdag "al" Maar op deze manier wordt het wel erg lastig om te wachten!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik jou was en het is niet raak deze maand dat ik dan eens langs de huisarts zou gaan. Misschien komt het alleen zo over op me, maar zo vaak misselijk/duizelig lijkt me niet heel goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Misselijk/honger/misselijk/honger....
Zat net ook al te berekenen of ik morgenochtend tijd heb voor een test hahahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Pvoesss het volgende:
Vanaf 4 dagen voor nod kan je al testen he.
Spannend!! En bijzonderquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:43 schreef Kimpossible het volgende:
Wordt ons eerste kindje inderdaad Fee!
Al die bankjes hier!
Doe maar vlug eicellen bevruchten en streepjes piesen jullie! (Ik heb een streepjestest over, wie wil??)
De huisarts kan niks doen hoor, k heb sowieso een lage bloeddruk-> duizelig, en ik heb pds dus misselijkheid is geen onbekend verschijnsel en + wat faz zegt, het verdwijnt ook snel na een omotest!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik jou was en het is niet raak deze maand dat ik dan eens langs de huisarts zou gaan. Misschien komt het alleen zo over op me, maar zo vaak misselijk/duizelig lijkt me niet heel goed
Ik ga heeeeel zen ook wachten tot zaterdag![]()
Oh, 'gelukkig' heeft het dus al een reden, met PDS en lage bloeddrukquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De huisarts kan niks doen hoor, k heb sowieso een lage bloeddruk-> duizelig, en ik heb pds dus misselijkheid is geen onbekend verschijnsel en + wat faz zegt, het verdwijnt ook snel na een omotest!
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, 'gelukkig' heeft het dus al een reden, met PDS en lage bloeddruk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |