Omnom!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*deelt perenijsjes en calippo's uit!*
Hmmm ijs!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*deelt perenijsjes en calippo's uit!*
Chocolade en pindakaas? Toch eens proberen al klinkt het niet heel verleidelijk... En als je in de VS bent, zeker kokos m&m's proberen, ze zijn heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Dot. het volgende:
Hmmmm, kokos M&Ms? Ik ga volgende week naar de VS, ik denk dat ik toch even ga inslaanEn chocolade en pindakaas vind ik altijd een goede combi
Maar ik ben dan ook zo'n vreemd persoon die chocola met drop ook een lekker combi vindt uit de Scandinavische landen
Hier nu 10 DPO, maar voel niks anders dan normaal. Borsten zijn wel gevoelig (vooral als ik net mijn bh uit heb 's avonds), maar dat heb ik de afgelopen 3 cycli ook gehad. Hopelijk zaterdag nieuws one way or another, zodat ik niet net ongesteld hoef te vliegen maandag
Niet dat het over jou iets zegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, nog meer van die verhalen, anyone?
Haha, dat snap ik. Maar dat het kán zijn al goede verhalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet dat het over jou iets zegtmaar kan me voorstellen dat het leuk en hoopgevend is om te lezen:
Hier ook. Zo ongeveer de enige keer dat ik geen zwangerschapskwaaltjes dacht te hebben, alleen wat menstruatiepijn, bleek ik preggerz.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef Fee-nix het volgende:
Ja offfff we hadden onszelf gewoon allemaal heeeeel erg goed overtuigd dat we heus niks voelden deze maand.
Vooruitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, nog meer van die verhalen, anyone?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Het is babyboom om ons heen. Vanavond op 1 avond 3(!) nieuwe zwangeren in mijn directe omgeving. Doe mij ook zo'n baby?!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:35 schreef Kimpossible het volgende:
Dankjullie![]()
![]()
Ik dacht dat die eerste kapot was (geen geduld dus nog niet klaar haha) en toen heb ik gelijk die 2e open gesnokt
Hihiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Het is babyboom om ons heen. Vanavond op 1 avond 3(!) nieuwe zwangeren in mijn directe omgeving. Doe mij ook zo'n baby?!
Ik wilde zwangerschap uitsluiten haha. Ik dacht dat ik m'n menstruatie blokkeerde zo. Surprisequote:Op woensdag 10 juli 2013 08:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je zou ook pas zaterdag testen toch?
* GotC mompelt iets over geduld
Dat zijn de betere verrassingen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik wilde zwangerschap uitsluiten haha. Ik dacht dat ik m'n menstruatie blokkeerde zo. Surprise
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nu wil ik ook gaan testenMaar NOD is pas over 5 dagen
Tijd voor n vakantie in het Zeeuwse?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd KP!!![]()
Zit er bij jullie iets in het water dat er zoveel in je nabije omgeving ineens zwanger worden? Anders moet ik ook maar eens langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |