Doe je die toch gewoon ook?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
Jeumig wat goedkoop. 30 stuks!Daar kun je wel ff mee vooruit zeg.
Toch vind ik die tests van plastic leuker... Ik heb al m'n positieve tests nog bewaard.
Nou, ik heb de laatste tijd vaker lange cyclussen (33 dagen), terwijl het eerst gewoon 28 dagen was. Ik heb eigenlijk nog niet in de gaten gehouden of dan de fase na de eisprong (dat is de luteale fase toch?) ook langer dan 2 weken duurt of juist die eerste fase.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:13 schreef Fee-nix het volgende:
Maar Marel, heb je trouwens wel vaker van die lange luteale fases? Of ben je gewoon erg aan de voorzichtige kant nu? Of is je man in t weekend weer thuis en wacht je ook een beetje daarop? Gewoon nieuwsgierig. En ik vind t zo spannend! Ik wil strepen zien!
Ik deed dus 'voor het bewaren' een digitale van Clear Blue, was het resultaat binnen 24 uur alweer verdwenen. Batterijen leegquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
Jeumig wat goedkoop. 30 stuks!Daar kun je wel ff mee vooruit zeg.
Toch vind ik die tests van plastic leuker... Ik heb al m'n positieve tests nog bewaard.
Dat heb ik ook eens gelezen, dat de LF niet zo heel vaak varieert en bij de meeste dames netjes 13/14 dagen is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:18 schreef marel88 het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste tijd vaker lange cyclussen (33 dagen), terwijl het eerst gewoon 28 dagen was. Ik heb eigenlijk nog niet in de gaten gehouden of dan de fase na de eisprong (dat is de luteale fase toch?) ook langer dan 2 weken duurt of juist die eerste fase.
Ik houd maar gewoon die lange cyclusduur aan, ongeacht wanneer de eisprong was, dus ik ben niet heel voorzichtig (en man is weer thuis, dus dat is ook m'n excuus niet). Maar ik had ook ergens gelezen dat die luteale fase niet zo varieert en wel vaak 2 weken is, maar dat is nog erg klok/klepel info... Als dat klopt ben ik al 4 dagen () over tijd.
Maar genoeg, vandaag is m'n NOD en m'n cyclusduur varieert dus het is helemaal nog niet spannend!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Zal ik de mijne er ook even in gooien?
Eisprong was 31 mei/1 juni dus 7 juni was 6 of 7 dpo.
[ afbeelding ]
In my defence: ¤1,79 voor 30 testen en het is zo leuk om dat streepje donkerder te zien wordenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb echt precies hetzelfde gedaan hoor
Ik heb dat de vorige keer ook gedaan, maar werd er juist enorm zenuwachtig van, bang dat de test weer lichter zijn enzo. Dus ik ga geen 30 testen bestellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:48 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
In my defence: ¤1,79 voor 30 testen en het is zo leuk om dat streepje donkerder te zien worden.
Dat heb ik nu ook!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik heb dat de vorige keer ook gedaan, maar werd er juist enorm zenuwachtig van, bang dat de test weer lichter zijn enzo. Dus ik ga geen 30 testen bestellen
Mooi. Dat zijn weer geruststellende woorden uit ervaren hoek!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef Pvoesss het volgende:
Nee donkerder hoeft helemaal niet![]()
Daar vanuit gaan is gewoon zonde want je kan of heel veel hcg hebben of weinig ookal is er wel stijging en alles goed en soms zit er een test bij die sowieso minder kleurt etc.
Dat durf ik zelfs bij 2 niet uit te sluiten 'want uit hetzelfde pakje' hahahaha. Mijn vriend lacht me telkens (liefdevol) uit als ik weer even naar de kast loop en die tests even bekijk, zo van 'het is echt hè??quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Ah, dat heb ik de vorige keer ook gedaan hoor. Meteen twee keer getest!
Anders had ik de hele dag nog lopen denken dat die eerste test misschien stuk was.
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat durf ik zelfs bij 2 niet uit te sluiten 'want uit hetzelfde pakje' hahahaha. Mijn vriend lacht me telkens (liefdevol) uit als ik weer even naar de kast loop en die tests even bekijk, zo van 'het is echt hè??![]()
'
Ja, dat kan bij ons in het dorp dus gewoon niet zonder dat daarna bijna iedereen het weetquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
De vorige keer heb ik volgens mij ook nog dezelfde dag meerdere testen gedaan, van verschillende merkenSta je bij de Kruitvat met een mandje vol zwangerschapstesten bij de kassa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |