Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef SGYENZO het volgende:
Nyaaaaaa!on my way naar Hoek van Holland.
Kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Liggen met mijn bitches. Nee fopje, met kennisen
Haha, ook goedemorgen. Ben er niet zo heel goed in hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omg MENSEN ZE IS ER! Ik wil tennissen met jou
'ketchup' maar dan wordt de p een tquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is het nou trouwens 'kaasjee' of 'kaasjet'?
Heb t al iets van 2 jaar niet gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ook goedemorgen. Ben er niet zo heel goed in hoor
Ik denk altijd kaasjetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
'ketchup' maar dan wordt de p een t
zo spreek ik het uit in mijn hoofd
Volgens mij ka-sjeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is het nou trouwens 'kaasjee' of 'kaasjet'?
Niet in het echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb t al iets van 2 jaar niet gedaanop de wii en de xbox ja
Wat een weertje he?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zoals het heurt!
(Stiekem ben ik wel vereerd hoor)
Dankjeeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lekkerhoor, havefun! Lekker bijbruinen enzooo
Veeeeel plezier!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik eet pannekoeken in het zonnetje in de tuin, ook lekker.
En vanavond BBQ!
Mag je die openbaar maken dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er 1 heb!!!!!
En, wat zeggen je notes?
quote:
Waarom zou bbqen met je moeder raar zijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Lekker, ik wil ook BBQen!!!! Maar maar mijn vader is pas maandag thuis, en om het nou alleen met mijn moeder te doen is raar en onmogelijk.
Omdat, een BBQ met 2 mensen gewoon te weinig is!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waarom zou bbqen met je moeder raar zijn?
Haha, jij komt er wel, held!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ehhh, ik en mams kunnen beide niet echt het vuur aan krijgen zeg maar.
Jij bent wel een optimist en een peptalker heh. Misschien moet je eens een UI nemen, dan vind ik je awesome.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, jij komt er wel, held!
ik ga ook zonder mijn pa en broer bbqenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Lekker, ik wil ook BBQen!!!! Maar maar mijn vader is pas maandag thuis, en om het nou alleen met mijn moeder te doen is raar en onmogelijk.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waarom zou bbqen met je moeder raar zijn?
spatie 21+...WAT?!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Was jij diegene die mij 21+ inschatte?
Dus alleen met je ma? Of heb je nog andere aanhangsels?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ga ook zonder mijn pa en broer bbqen
mi grandmommaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus alleen met je ma? Of heb je nog andere aanhangsels?
quote:
Wowhoeh , ben zwaar ouder dan jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, afgerond eerder 17. Over 3 dagen![]()
![]()
Geeft toch niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wowhoeh , ben zwaar ouder dan jij
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
542785313154* zo goed als je vorige![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan ook puur je UI he. Voor de rest ben je een kutuserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan ook puur je UI he. Voor de rest ben je een kutuserIk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh LMI dan is het goed.Spatieboos
Nou, ik weet niet hoe dat moet en dat zie jeoch nirniet op je telefoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft toch niet?
Maar waarom heeft u geen UI?
driekwart haar ouderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha kerel, ik ben max eeen driekwart haar ouder.
Nou, ik weet niet hoe dat moet en dat zie jeoch nirniet op je telefoon
Ik 14. Over 5 maandenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, afgerond eerder 17. Over 3 dagen![]()
![]()
Is behalve flauw ook onorigineel, en uien zijn maar een saai plaatje. Maar ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een ui als UI doen maar dat zou heel flauw zijn, niet?
Ja, maar voor ons is het een stuk makkelijker om je te herkennen enzo. En ehh zo moeilijk is het niet. Zit je echt nooit op een desktop dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
nee een kapot toetsenbord is lekker enerverendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is behalve flauw ook onorigineel, en uien zijn maar een saai plaatje. Maar ga gerust je gang.
Ik weet niet of het komt doordat ik die rare vrouwe gewend bent, maar die vond ik leuker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet of het komt doordat ik die rare vrouwe gewend bent, maar die vond ik leuker.
Heb je geen smartphone dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, vaak doet fok het niet op mn laptop en als die het doet, ik weet mn ww niet meer dus inloggen is rr dan niet bijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar voor ons is het een stuk makkelijker om je te herkennen enzo. En ehh zo moeilijk is het niet. Zit je echt nooit op een desktop dan?
Het klopt tenminste bij mijn naam, en dat niet alleen, het is ook origineel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee een kapot toetsenbord is lekker enerverend
XCACHET, JIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, vaak doet fok het niet op mn laptop en als die het doet, ik weet mn ww niet meer dus inloggen is rr dan niet bij
Verdiend*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelf verdient
doe maar een batman plaatjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het klopt tenminste bij mijn naam, en dat niet alleen, het is ook origineel.
Als je nou frits was kon je FOK! overkopen.. En een nieuwe laptopquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelf verdient
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
XCACHET, JIJ
Hossel maar gewoon helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emoticon kan punt toch wel vervangen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
vergeet de punt niet aan het einde van de zin
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Emoticon kan punt toch wel vervangen?
Hoor wie het zegt jij vuile hypocriet!
Ik ben DGA, David, snap dat danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je nou frits was kon je FOK! overkopen.. En een nieuwe laptop[ afbeelding ]
LETMEOUT aka LMO aka outjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Koosnaampje![]()
LETMEIN aka LMI aka mientje
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
Later als ik miljardair ben ga ik expres FOK! kopen zodat ik ad min kan worden ofzo, en dan mensen die gemeen tegen mij deden (ik noem geen namen) bannen.
Dan maak mij dat ook en dan regel ik jou in de tussentijd een baan bij jumboquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
Later als ik miljardair ben ga ik expres FOK! kopen zodat ik ad min kan worden ofzo, en dan mensen die gemeen tegen mij deden (ik noem geen namen) bannen.
Waz deze..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik ben DGA, David, snap dat dan
Oftewel:
Ik
Frits
Rest van familie
Jumbo
David
Dat moet je nu ook?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gisteren moesten we nog stoppen met jullie koppelen![]()
je doet 2 punten te veelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vergeet wat interpunctie na 'Nee'. Tevens ook twee hoofdletters...
Jij bent ook niet zo snugger heh...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vergeet wat interpunctie na 'Nee'. Tevens ook twee hoofdletters...
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo snugger heh...
Klinkt perfect, ik doe het wel gratis trouwens, ik ben toch al miljardair.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan maak mij dat ook en dan regel ik jou in de tussentijd een baan bij jumbo
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De hiërarchie david , jij bent de bottom bitch!
Dombo, en ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Heb ik meer koffie nodig?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom kan ik me hier alleen slechte dingen bij voorstellen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dombo, en ja.
Hezdunnah doet expres slecht typen enzo, en dan geeft hij commentaar op mijn BIJNA perfect Nederlands.
Nee. Over dat rodawa en mijn broer naar een feestje gingen met de mensen van jersey shorequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom kan ik me hier alleen slechte dingen bij voorstellen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga f sjaak afhaken, hajje
Ik zat in de buurt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Over dat rodawa en mijn broer naar een feestje gingen met de mensen van jersey shore
En ik dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Over dat rodawa en mijn broer naar een feestje gingen met de mensen van jersey shore
Jouw broerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga f sjaak afhaak, hajje
Ja dat keek ik gister avond op tv alleen dan de village versie ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt.
Jersey shore
Televisie
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef Toto69 het volgende:
Vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Hey, je link faalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jersey_Shore_(televisieprogramma)
Lijkt mij best leuk programma
The Valleys ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat keek ik gister avond op tv alleen dan de village versie ofzo
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jersey_Shore_(televisieprogramma)
Lijkt mij best leuk programma
Is gewoon een vraag. Heeft nergens wat mee te makenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mag ik dat niet meer zeggen dan?
Haha, ik dacht al.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag. Heeft nergens wat mee te maken
Oh Oh Cherso Americaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
WIE KAN MIJ VERTELLEN WAT DAT VOOR PROGRAMMA IS?!
Danku.
Een slecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
Danku.
Gingen ze schapen op hun kut laten tattoërenquote:
Wikipedia is een database met allemaal artikelenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
Danku.
Maar als je het over jezelf schrijf met ene te groot ego is het vandalisme en is de pagina binnen 2 minuten weer wegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja zelf gemaakt zeker. Dat kan toch iedereen even maken.
Ik kan mijn gok nergens op baseren dus zeg maar gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al.
Doe eens een gokje?
Ja maar daar staat niet wat ze allemaal doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wikipedia is een database met allemaal artikelen
Niet denken, gewoon doneren!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja maar daar staat niet wat ze allemaal doen.
Heb al gedoneerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet denken, gewoon doneren!
Dat stukje had ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Gingen ze schapen op hun kut laten tattoëren
Ben wel blij dat die blonde negerin weggaat, wat een kutwijf.
wel grappig dat je stug bleef volhouden tegen mij dat je niks tegen mij had en dat ik me niet weg moest laten pesten en dan kom ik terug en dan ineens zoquote:
Onder de twintig, en jij?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mijn gok nergens op baseren dus zeg maar gewoon
Osuchi, is that you?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
wel grappig dat je stuf bleef volhouden tegen mij dat je niks tegen mij had en dat ik me niet weg moest laten pesten en dan kom ik terug en dan ineens zo
Gast, doe niet zo debiel manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Onder de twintig, en jij?
Hoezo wil je dat weten ^^? Haha
nee ga gewoon weg met je bullshit, wat kan ik er aan doen dat die lullo afzegtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
wel grappig dat je stug bleef volhouden tegen mij dat je niks tegen mij had en dat ik me niet weg moest laten pesten en dan kom ik terug en dan ineens zo
Mooie zin haha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
wel grappig dat je stug bleef volhouden tegen mij dat je niks tegen mij had en dat ik me niet weg moest laten pesten en dan kom ik terug en dan ineens zo
Laat mij lekker onzin lullen zodat ij dadelijk de lapo pakquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo debiel man![]()
Vertel gewoon je leeftijd.
Ik wil geen lapoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Laat mij lekker onzin lullen zodat ij dadelijk de lapo pak
18?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Onder de twintig, en jij?
Hoezo wil je dat weten ^^? Haha
was of isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan zal ik hem voor je pakken (wat altijd al mn meedterplan was muhahahaha)
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef xcachet het volgende:
Ik ga huilen als mijn naam niet in de TT staat
lol wtf? dit is niet de eerste keer dat je lullig doet hoor maar okquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ga gewoon weg met je bullshit, wat kan ik er aan doen dat die lullo afzegt
boehoe iemand doet lullig op een internetforumquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol wtf? dit is niet de eerste keer dat je lullig doet hoor maar ok
ja ik sta er godverdomme nooit in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef xcachet het volgende:
Ik ga huilen als mijn naam niet in de TT staat
doe gewoon even normaal ok jezusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
boehoe iemand doet lullig op een internetforum
forums zijn meestal op het internet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
boehoe iemand doet lullig op een internetforum
Jaloers jongetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is nu afdelingsleider (ofzo) na 2 dagen kijken bij de Jumbo![]()
TTloosquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik dacht dat we moesten stoppen met namen in TT's ...
Als jij lapo hebt zet je mij erin toch welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw naam is ook nog moeilijker dan die van moi.
ik heb het niet alleen over nu hè.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als jij lapo hebt zet je mij erin toch wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon SGY en dan enzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw naam is ook nog moeilijker dan die van moi.
Nu gaat toto huilen hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik heb het niet alleen over nu hè.
nouja weet je wat laat maar zitten
wijs besluit, discussies win je van mij toch nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik heb het niet alleen over nu hè.
nouja weet je wat laat maar zitten
Haha, dus als ik jou een zaterdag mijn afdeling zou laten runnen zou ik ontslagen worden, is het zo erg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
geeneens
Als ik leiding zou moeten geven gaat het goed mis
Omdat JNG faalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
Maar waarom beginnen we nu al over lapo?
Heb niks tegen lapohunten maar doe dat ff vanaf post 290 pas..
Ik heb niet echt overzicht enzo vanwege mijn autisme..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, dus als ik jou een zaterdag mijn afdeling zou laten runnen zou ik ontslagen worden, is het zo erg?
Zei je net niet dat je veel ouder dan ik wasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook haha.
Heb je iets van een bijbaan?
jij hebt er geen ene fuck mee te maken dus wil je je er even buiten houden?quote:
--> DMquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
jij hebt er geen ene fuck mee te maken dus wil je je er even buiten houden?
slechte eigenschap, zo eigenwijs zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wijs besluit, discussies win je van mij toch niet
of gewoon net iets beter zijn met argumenten, niks eigenwijs aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
slechte eigenschap, zo eigenwijs zijn
Haha, nee ik zei dat ik ouder wàs, daarna zei ik half jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zei je net niet dat je veel ouder dan ik was
als ik me hieraan al moet irriterenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind xcachet het heerlijk als Dearest en Toto elkaar irriteren.
Jij zoekt duidelijk ruzie. Dus hou naar gewoon op anders een TR en ban voor jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
jij hebt er geen ene fuck mee te maken dus wil je je er even buiten houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |