Daar heb je toch schepjes voor of zit jij met je handjes in de kattenbak?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef Webschip het volgende:
Aarde onder je nagels? Wat dacht je van kattendreg?
Ik heb gelukkig nooit in poep gegraaid. Topbestuurders lopen hierin veel meer risico.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb je toch schepjes voor of zit jij met je handjes in de kattenbak?
Eindbaas.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Specularium het volgende:
Lekker.aarde onder je nagels en dan gewoon gehaktballen gaan draaien.
Want dan worden ze vanzelf schoon.
Eurokok Martin,.
[ afbeelding ]
En er is altijd konijnenvoer on the side.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Ik kreeg wel een teleurgestelde blik toegeworpen. Maarja..bbq is vlees en geen vega meuk.
quote:
Ik ken het. Meestal knik ik dan ook nog even naar mijn vriendin in de richting van de desbetreffende vrouw.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen van binnen als ik bij de supermarkt een vrouw met een komkommer zie staan.
Fucking kinderachtig maar ik kan er niks aan doen.
Komkommer alert.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Bij die quote alert dacht ik eigenlijk dat je op die komkommer ging reageren.
Moet ze dan ook lachen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ken het. Meestal knik ik dan ook nog even naar mijn vriendin in de richting van de desbetreffende vrouw.
Ik krijg de hele tijd banners voor het nieuwe Pet Shop Boys-album. Maar nu dus ook Asian Lady's.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Vind het wel knap altijd dat die banners precies weten wat ik leuk vind.
Illuminati.
Of:quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
Nog veel eigenlijk.
Hoi,
Ik ben de man die jullie zoeken.
Doei.
quote:Hoi,
Ik solliciteer.
Groet,
Specularium (aanstaand NWS-mod)
Al die onverbloemde steun voor Specularium zou wel eens in zijn nadeel kunnen werkenquote:
En soms misschien achterquote:
Fietsenstalling, weet ik hetquote:
Vroeger was dat leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |