Volgens mij thermoskannen genoeg dus kun je daar ook wel wat van krijgen. Althans ik vind dat geen probleem.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:25 schreef Mangostine het volgende:
ik dacht eigenlijk wat water te bietsen bij dat paviljoen?
Oh ik dacht al dat ik een mogelijkheid over het hoofd zag!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik? Koud water uit de kraan en dan in de magnetron. En ik ben nog nooit zo lang weg geweest dat ik ergens anders een fles moest geven waar geen magnetron in de buurt is.
Herkenbaar. Als ik E. wakker maak dan doet ze haar ogen open, rekt zich uit en begint meteen keihard te krijsen alsof ze al uuuuuuuuuren geen eten heeft gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik wil liever niet afhankelijk zijn daarin, want als F honger heeft heeft hij automatisch geen geduld
Offtopic maar: doe jij 50% gekookt water en 50% koud? Drinkt F. z'n fles zo heet?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn thermosfles houdt het de hele nacht of dag vol. Als het nog bloedheet is 1:1 met koud water en als het iets minder heet is in verhouding wat meer warm.
Zoals beloofd, foto geplaatst!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik er aan denk om een foto te maken zet ik mn blote buik wel eens in het fototopic. Kan iedereen weer opgelucht ademhalen
Wij doen 120 koud en 60 heet (6 schepjes dan wel), 2/3 koud. In het begin deden wij ook een keer half om half maar dat was toen echt zó heet. Ach, F. leeft nog dus het zal goed zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
75 koud en 75 thermos en dan 5 schepjes poeder. Maar daarna doe ik dan zijn luier voor ik hem geef.
Op onze polsen voelen we het dan niet. Hoe doe jij 't dan Tante?
Je bent in elk geval niet de enigequote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef bellelena het volgende:
Ik ga dan misschien wel voor het eerst in het openbaar voeden
Ja, dus roept maar mensen; Kaasfondue en een marmeren tafel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jullie zijn met zijn tweeën, jullie kunnen tassen vol meenemen
Ik heb nu gegoogled of uierzalf echt van uiers is gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Het was een beetje een grap van de camera. Maar ik neem hem wel mee natuurlijk!
Spees![]()
Mijn vriend zegt nu "Is dat voor je eigen uiers? Ik dacht dat het van uiers was gemaakt" En nu is ie boos dat ik het hier post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |