Je bent in elk geval niet de enigequote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef bellelena het volgende:
Ik ga dan misschien wel voor het eerst in het openbaar voeden
Ja, dus roept maar mensen; Kaasfondue en een marmeren tafel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jullie zijn met zijn tweeën, jullie kunnen tassen vol meenemen
Ik heb nu gegoogled of uierzalf echt van uiers is gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Het was een beetje een grap van de camera. Maar ik neem hem wel mee natuurlijk!
Spees![]()
Mijn vriend zegt nu "Is dat voor je eigen uiers? Ik dacht dat het van uiers was gemaakt" En nu is ie boos dat ik het hier post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Het was een beetje een grap van de camera. Maar ik neem hem wel mee natuurlijk!
Spees![]()
Mijn vriend zegt nu "Is dat voor je eigen uiers? Ik dacht dat het van uiers was gemaakt" En nu is ie boos dat ik het hier post
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
ik dacht altijd dat het uienzalf was
Ik neem geen camera mee maar hoop dat iemand met een goede camera en fotoskills misschien wat foto's van mij met de meisjes wil makenAls ik 'm meeneem en naar jouw oordeel voldoende skills hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil ik dat zeker doen! Want ik ken je probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |