Nee, Fred niet, maar jij zou 't er wel goed doen aan de Keileweg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
FeyenoordJe denkt toch niet echt dat een mooie exotische man als Fred zijn leven zou verspillen in kleurloze saaie Rotterdam
Nee, ik heb er genoeg vanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, Fred niet, maar jij zou 't er wel goed doen aan de Keileweg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zie Manchester United en Arsenal persoonlijk niet als groot, dus Robin de nummer 7 van de wereld heeft ook weinig bereikt.
Nee, ik heb een kok.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]_______________________________________________________________________________________________________________________________!
Meid, ga nou maar hier heen.
Wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:20 schreef sanasoufi het volgende:
Ook doet hij altijd van die fantastische dingen als gewoon midden op de weg stoppen in Rio de Janeiro en een onbekend meisje die hij besloten heeft mooi te vinden om een kus vragen:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BedanktIn Augustus gaan we naar Brazilië en dan ga ik hem volgen en dronken voeren en verleiden en zwanger raken
Zijn zus is al bevriend met me op facebook
Hoezo? Pelle speelt er toch ook?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
FeyenoordJe denkt toch niet echt dat een mooie exotische man als Fred zijn leven zou verspillen in kleurloze saaie Rotterdam
Jij zou mochten dromen dat Pelle je alleen maar in je armen zou willen hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Pelle![]()
FRED![]()
0:33
dat krijgt lelijke Pelle niet voor elkaar
Ik heb net zijn google afbeeldingen bekeken. Pelle zou achter mij aanrennen en keihard worden afgewezen. Ik ben mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij zou mochten dromen dat Pelle je alleen maar in je armen zou willen hebben.
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb net zijn google afbeeldingen bekeken. Pelle zou achter mij aanrennen en keihard worden afgewezen. Ik ben mooi![]()
[ afbeelding ]
nee maar hierquote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HELP!!! Weet jij hoe ik dit kan opslaan/downloaden:
http://instagram.com/p/bbRiDVquay/
die gast is nog een ergere fredseksueel dan dat ik eriksenseksueel benquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef Grifte het volgende:
Ik was bijna bang dat Sanasoufi weer herrezen was
Spijtig. Nu zullen we nooit weten of Fred haar op FB heeft toegevoegd met zijn lelijke dochtertje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef Grifte het volgende:
Niet gelijk aan Fred van der Hoorn denken ipv Fred Grimquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, dit gaat toch niet over Fred Grim he
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef Grifte het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |