Oh, dat kan ook jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom nooit op feestjes
hahaha xd einzeinz!!11!!!!1!!!11!!quote:
Waar mensen zijn en drank en bier. Gezellig losgaan op muziek. Of naar festivals met mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tenminste niet het soort wat jij bedoelt denk ik
Nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waar mensen zijn en drank en bier. Gezellig losgaan op muziek. Of naar festivals met mensen
Waar over dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan wil ik graag een serieus gesprek via dm
Nee, mijn ouders drinken nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet
Ik denk dat ouders die drinken ook niet telt
De brandweerman en de kat van zijn buurman.quote:
Alleen met een chick neem ik aanquote:
quote:
Oke, serieus gesprek komt eraanquote:
Mijn grasquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Nu echt slapwn morgen weer kwaliteitsposta zoals jullue gewend zijn van mij xd xd
Eerste wat in mij op kwam, dus dat zal het wel zijn.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Nu echt slapwn morgen weer kwaliteitsposta zoals jullue gewend zijn van mij xd xd
quote:
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
ga slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.
Soks verbeter ik ypefouten omdat de zin anders echt onleesbaae word gr grquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.
Ik houd ook van jou schatquote:
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Wat betekend jouw ondertitel?quote:
Ah, welke taal?quote:
Sorry, ik drink, dus ik ben dom.quote:
Spaans deensquote:
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.quote:
Dat was 2 keer, zeg het maar nuquote:
En daar luister je naarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.
duurt gemiddeld 2 jaar voordat je weer even slim benquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.
Tuurlijk nietquote:
Na 1 slok drank?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
duurt gemiddeld 2 jaar voordat je weer even slim ben
Ik drink niet en ben dommer dan iemand die wel drinkt dus dat zegt niet dat je dan direct dommer bentquote:
Oke, ik heb geen zin om het op te zoeken.quote:
Swahiliquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, ik heb geen zin om het op te zoeken.
Ach ja dat klopt, maar van drinken word je ook niet bepaald slimmer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik drink niet en ben dommer dan iemand die wel drinkt dus dat zegt niet dat je dan direct dommer bent
Als je teveel drinkt niet neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ach ja dat klopt, maar van drinken word je ook niet bepaald slimmer.
Mijn latijn leraar kan dat sprekenquote:
Ik ken een meisje met acht negens en vier achtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn latijn leraar kan dat sprekenHij is echt enorm slim. Hij is goed in elk vak
Ik ken een jongen die overal afgerond een 10 voor staat op zijn rapport.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met acht negens en vier achten
Onmogelijk ik geloof ik je niet meerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die overal afgerond een 10 voor staat op zijn rapport.
Ik ken ook een jongen die de 3e klas heeft overgeslagen en die volgens verschillende leraren nu al eindexamen zou kunnen doen als hij er even voor zou leren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Onmogelijk ik geloof ik je niet meer
ja op vmbo basis zou iedereen meteen examen kunnen doen als hij/ zij van de basisschool komtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen die de 3e klas heeft overgeslagen en die volgens verschillende leraren nu al eindexamen zou kunnen doen als hij er even voor zou leren.
EDIT: Gymnasium doet hij
Ik denk niet dat klassen overslaan goed voor iemand isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen die de 3e klas heeft overgeslagen en die volgens verschillende leraren nu al eindexamen zou kunnen doen als hij er even voor zou leren.
EDIT: Gymnasium doet hij
Ligt aan je niveau, ik ken iemand van het vmbo die moeite hadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja op vmbo basis zou iedereen meteen examen kunnen doen als hij/ zij van de basisschool komt
De mensen die VWO aankunnen en VMBO gaan doen wel ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja op vmbo basis zou iedereen meteen examen kunnen doen als hij/ zij van de basisschool komt
Hij haalt ijna alleen maar 10en, en heeft een klas overgeslagen. Voor hem kon het gewoon goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat klassen overslaan goed voor iemand is
hoeveel chromosomen had hij ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt aan je niveau, ik ken iemand van het vmbo die moeite had
Ik ken iemand die wss blijft zitten in de eerste klas vmbo basis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt aan je niveau, ik ken iemand van het vmbo die moeite had
27quote:
Ja maar dan krijg je ook te maken met sociale kanten je kan een jongen van 13 die nog zo jong is niet in een klas van 3 of 4 vwo zetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
De mensen die VWO aankunnen en VMBO gaan doen wel ja.
[..]
Hij haalt ijna alleen maar 10en, en heeft een klas overgeslagen. Voor hem kon het gewoon goed.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wss blijft zitten in de eerste klas vmbo basis.
Wss zal zijn sociale iq ook best wel hoog zijn, dus dat zal geen probleem zijn denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je ook te maken met sociale kanten je kan een jongen van 13 die nog zo jong is niet in een klas van 3 of 4 vwo zetten.
Dat klopt ja, hij heeft ook het voordeel dat hij best groot is dus wel tussen de ouderen past. Ook zijn gedrag is gewoon goed voor de 4e klas. Bij hem was het een goede keuze. Hij vond zijn vorige klas een rotklas en meer dan de helft in die klas blijft zitten. Hij was dus blij om een klas over te slaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je ook te maken met sociale kanten je kan een jongen van 13 die nog zo jong is niet in een klas van 3 of 4 vwo zetten.
Praktijkonderwijs is dan een optie. Of gewoon bij de supermarkt gaan werken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:19 schreef badschaap het volgende:
Ja ik ken ook iemand en die is definitief gezakt voor vmbo basis.![]()
Maar die is ook echt gewoon tering dom.
Dat is niet zo slim nee. Afkicken een optie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:20 schreef badschaap het volgende:
alhoewel ik moet me mond houden, ik hoor eigg op vwo te zitten maar omdat ik gewoon veel te lui ben/ half verslaafd aan gamen ben ik blijven zitten in 4 havo![]()
das me collega bij een supermarkt, en ze denkt dat we jaloers op haar zijn omdat zij wat heeft bereiktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Praktijkonderwijs is dan een optie. Of gewoon bij de supermarkt gaan werken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
das me collega bij een supermarkt, en ze denkt dat we jaloers op haar zijn omdat zij wat heeft bereikt![]()
ze gaat nu bij de wibra voor manager studeren![]()
het is al stukken minder erg. Maarja youtube is zoveel leuker dan leren hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim nee. Afkicken een optie?
Haar ouders zullen trots op haar zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
das me collega bij een supermarkt, en ze denkt dat we jaloers op haar zijn omdat zij wat heeft bereikt![]()
ze gaat nu bij de wibra voor manager studeren![]()
Klopt helemaal, ik heb me alweer voorgenomen om meer aan school te doen volgend jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
het is al stukken minder erg. Maarja youtube is zoveel leuker dan leren he
Nee tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel dan heb je ook echt wat bereikt in je leven
Dat laatste ja, ik doe het alleen nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Haar ouders zullen trots op haar zijn
[..]
Klopt helemaal, ik heb me alweer voorgenomen om meer aan school te doen volgend jaar.Neem ik me elk jaar voor.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Haar ouders zullen trots op haar zijn
[..]
Klopt helemaal, ik heb me alweer voorgenomen om meer aan school te doen volgend jaar.Neem ik me elk jaar voor.
Nou zo makkelijk gaat dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Als ik een uurtje per dag zou leren zou ik alleen maar 9ens halen
iq van 130 hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk gaat dat nou ook weer niet
Jammer dat je het zo verprutst dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Als ik een uurtje per dag zou leren zou ik alleen maar 9ens halen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef TienVingers het volgende:
Webcampje webcampje aan het scherm wie is het mooiste op het scherm
Ik!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef TienVingers het volgende:
Webcampje webcampje aan het scherm wie is het mooiste op het scherm?
Ik!
Alsjeblieft, hier is je aandacht.quote:
Leuk, mensen gaan me nu whappen hahaquote:
oh en mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik word nooit gewhatsappt alleen door een nerdsgroepsgesprek
De twee meiden die net bij mij thuis warenquote:
Jij populaire jongenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
De twee meiden die net bij mij thuis warenZe kunnen niet zonder mijn aandacht
Dat valt eigenlijk reuze meequote:
Hee jij bent er ook nogquote:
Zo erg is het vast niet bij jou, je hebt gewoon het nummer van xcachet!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het kan nooit minder zijn dan ik
Hoewel ...Het kan wel
Vat het niet persoonlijk opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ze zit lekker te tinychatten met haar vriendjes zonder ons uit te nodigen
Daar moet je erg snel mee stoppen, ik heb gemerkt dat dat je leven niet leuker maaktquote:
Er zijn wel meer met het nummer van xcachetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zo erg is het vast niet bij jou, je hebt gewoon het nummer van xcachet!
Ik heb het nummer van geen fokkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn wel meer met het nummer van xcachet
Het is pas speciaal als je mijn nummer hebt oelala
Mijn leven is wel leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daar moet je erg snel mee stoppen, ik heb gemerkt dat dat je leven niet leuker maakt
Ik realiseer mij echt dat ik een fantastische jeugd heb en dat ik er van moet genietenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn leven is wel leuk
Soms denk ik yes wat heb ik een leuk leven eigenlijk en soms denk ik wat een kloteleven
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik realiseer mij echt dat ik een fantastische jeugd heb en dat ik er van moet genieten
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn leven is wel leuk
Soms denk ik yes wat heb ik een leuk leven eigenlijk en soms denk ik wat een kloteleven
Hmmm, het maakt me niet veel uit. Als ik er 1 heb vind ik het leuk, maar als ik er geen heb maakt het ook niet uitquote:
De link was gwn in de SC gepost, en is zelfde room al gisteren! tienloosquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ze zit lekker te tinychatten met haar vriendjes zonder ons uit te nodigen
Ja maar die kan ik niet meer in dus ik voel me buitengeslotenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De link was gwn in de SC gepost, en is zelfde room al gisteren! tienloos
Hoezo kan je daar ook al niet in, wtf is met jouw TC?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik niet meer in dus ik voel me buitengesloten
Weet ik niet, alleen heel sommige doen hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo kan je daar ook al niet in, wtf is met jouw TC?
Is echt raar!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet, alleen heel sommige doen het
Formatteren en opnieuw installeren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet, alleen heel sommige doen het
Ook dan doen ze het soms nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is echt raar!
Moet jij voortaan maar rooms maken.
Wat leukquote:
Haha laat maar danquote:
Er zijn meer mensen die zonnig weer en warmte niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Snap ik niet, regen word ik zo chagrijnig van
Als de zon schijnt wil ik naar buiten maakt niet uit waarvoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die zonnig weer en warmte niet leuk vinden.
Ik ben er daar geen van.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als de zon schijnt wil ik naar buiten maakt niet uit waarvoor
Ik kan niet zo goed tegen zulk warm weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Snap ik niet, regen word ik zo chagrijnig van
En als het nou 22 graden met een lekker zonnetje is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen zulk warm weer![]()
Ja!quote:
Je vergeet #troublesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:52 schreef TienVingers het volgende:
Godverdomme weer een puist bij mijn mond
Dat vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En als het nou 22 graden met een lekker zonnetje is?
Slaap lekker!quote:
Paard heb ik al een tijdje niet meer he, maar hij was gister jarigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat leukHoe gaat het met jou? En je paard?
Oh, alsnog gefeliciteerd. Is hij verkocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paard heb ik al een tijdje niet meer he, maar hij was gister jarig
En met mij ook goed
Waarom zover vooruit?quote:
Ik ook, hoop dat hij ongeveer hetzelfde is.quote:
Ga je ook naar een andere klas?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dat hij ongeveer hetzelfde is.
Nee, gewoon over met de rest. De kans is groot dat ik dezelfde klas heb, maar het is niet zeker.quote:
Moooooi!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alleen maar zomerweer, twee weken lang en misschien nog wel langeer
Ik brandweer. Maar dat wil ijna iederen kleuter (of politie)quote:
Ik heb nooit brandweer willen worden. Ik vond branden vroeger engquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik brandweer. Maar dat wil ijna iederen kleuter (of politie)
Brandweermannen zijn heldenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nooit brandweer willen worden. Ik vond branden vroeger eng
WTF!quote:
Ja, extra leuk omdat jij er niet bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, extra leuk omdat jij er niet bent
Ja dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet wel erg kut zijn daar![]()
Zoals de reacties al zeggen, net mini Romanaquote:
Ja ben benieuwd hoe zij ouder wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoals de reacties al zeggen, net mini Romana
Ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:14 schreef TienVingers het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal nog wakker
LMI en Rodawaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:14 schreef TienVingers het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal nog wakker
Wel waar!quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:16 schreef Drabit het volgende:
Hadden die twee me maar nooit gewhatsappt... :$
Wat een kutgesprek. Zelf beginnen en dan antwoorden als: 'ok' geven.quote:
Oke, jij vindt van niet dusquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat een kutgesprek. Zelf beginnen en dan antwoorden als: 'ok' geven.
Ik zal wel iets gezegd hebben wat ze niet leuk vond of zoiets. Dan doet ze meteen zo.quote:
Rotte wel jaquote:
Is ze bijdehandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gezegd hebben wat ze niet leuk vond of zoiets. Dan doet ze meteen zo.
Nee, dat niet.quote:
Nooit een stinkbom gegooit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe rotte ei ruikt, ik vind alle eieren stinken
Ah, wat jammerquote:
Heb je al een lange baard?quote:
Eieren vind ik niet lekker, ik lust het wel (in tegenstelling tot dingen die ik echt niet door mijn strot krijg) maar ik eet het niet graagquote:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen jaquote:
Omdat ouders boos worden als ik na 10 uur uit mijn bed kom.quote:
Je kan toch over 3 uurtjes uit je bed komen, zonder te slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Omdat ouders boos worden als ik na 10 uur uit mijn bed kom.
Geen goed plan, vanavond feest van vriend die jarig is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan toch over 3 uurtjes uit je bed komen, zonder te slapen
Welterustenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geen goed plan, vanavond feest van vriend die jarig is.
Slaap lekker!
quote:
Ik wacht nog wel ff trouwensquote:
Meid toch!quote:
Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:29 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga dit kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1353940
Wordt alles in huis uitgewassen op wasdag? Ook je schone kleren die in de kast liggen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:59 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
het is hier vandaag wasdag![]()
dat betekent lekker in een hockeyshirt en sweatpants lopen
Ik heb niets normaals meer in de kast liggen, want wasdagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wordt alles in huis uitgewassen op wasdag? Ook je schone kleren die in de kast liggen?
Ik heb geen wasdag hier, dus ik snap niet waarom schone kleren uit de kast worden gehaald om vervolgens uitgewassen te worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niets normaals meer in de kast liggen, want wasdag
omdat hier alles vies isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb geen wasdag hier, dus ik snap niet waarom schone kleren uit de kast worden gehaald om vervolgens uitgewassen te worden.
Oh, zo.quote:
promquote:
whutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een prestatie mensen, wat een gesprek omg. I can't.
Whatsupquote:
nog 4 dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
mogguh Chapel!
[..]
Nu nog? Is bijna vakantie.
goed maar moet werken van 4 tot 9 en heb niet zo'n zinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Whatsupik moet zo werken
echt geen zin in.
10.15 tot 17quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed maar moet werken van 4 tot 9 en heb niet zo'n zinvan hoe laat tot hoe laat moet jij?
doe anders even normaal ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat een prestatie mensen, wat een gesprek omg. I can't.
ach 5 uur klaar is wel chillquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:47 schreef supersof het volgende:
[..]
10.15 tot 17
bah. Maarja, hopen dat het leuk is.
Jaaa dat is zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach 5 uur klaar is wel chill
Mij serieus nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe anders even normaal ofzoik kom net binnen gvd mag je elkaar geeneens meer begroeten ofzo
zwaar levenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken van 10 tot 8 en daarna nog uitgaanen gisteravond ook al
o
Ik bedoel, de mensen die hier het langste zijn.quote:
Blaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |