Oh, dat kan ook jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom nooit op feestjes
hahaha xd einzeinz!!11!!!!1!!!11!!quote:
Waar mensen zijn en drank en bier. Gezellig losgaan op muziek. Of naar festivals met mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tenminste niet het soort wat jij bedoelt denk ik
Nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waar mensen zijn en drank en bier. Gezellig losgaan op muziek. Of naar festivals met mensen
Waar over dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan wil ik graag een serieus gesprek via dm
Nee, mijn ouders drinken nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet
Ik denk dat ouders die drinken ook niet telt
De brandweerman en de kat van zijn buurman.quote:
Alleen met een chick neem ik aanquote:
quote:
Oke, serieus gesprek komt eraanquote:
Mijn grasquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Nu echt slapwn morgen weer kwaliteitsposta zoals jullue gewend zijn van mij xd xd
Eerste wat in mij op kwam, dus dat zal het wel zijn.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Nu echt slapwn morgen weer kwaliteitsposta zoals jullue gewend zijn van mij xd xd
quote:
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
ga slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.
Soks verbeter ik ypefouten omdat de zin anders echt onleesbaae word gr grquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg. Als je voor een act ga, houd het dan tenminste vol.
Ik houd ook van jou schatquote:
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef nodig het volgende:
Wat betekend jouw ondertitel?quote:
Ah, welke taal?quote:
Sorry, ik drink, dus ik ben dom.quote:
Spaans deensquote:
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.quote:
Dat was 2 keer, zeg het maar nuquote:
En daar luister je naarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.
duurt gemiddeld 2 jaar voordat je weer even slim benquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hersencellen sterven af dan. Ik word dom genoemd door mijn vrienden die verstandig zijn en niet drinken.
Tuurlijk nietquote:
Na 1 slok drank?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
duurt gemiddeld 2 jaar voordat je weer even slim ben
Ik drink niet en ben dommer dan iemand die wel drinkt dus dat zegt niet dat je dan direct dommer bentquote:
Oke, ik heb geen zin om het op te zoeken.quote:
Swahiliquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, ik heb geen zin om het op te zoeken.
Ach ja dat klopt, maar van drinken word je ook niet bepaald slimmer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik drink niet en ben dommer dan iemand die wel drinkt dus dat zegt niet dat je dan direct dommer bent
Als je teveel drinkt niet neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ach ja dat klopt, maar van drinken word je ook niet bepaald slimmer.
Mijn latijn leraar kan dat sprekenquote:
Ik ken een meisje met acht negens en vier achtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn latijn leraar kan dat sprekenHij is echt enorm slim. Hij is goed in elk vak
Ik ken een jongen die overal afgerond een 10 voor staat op zijn rapport.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met acht negens en vier achten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |