Rekik wordt een van de beste centrale verdedigers in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen van die rekik snap ik het niet.

Bij PSV niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Rekik wordt een van de beste centrale verdedigers in de Eredivisie.

Heus wel. Die speelt binnen twee seizoenen wekelijks in het eerste van City.quote:

Wie is nu het centraal verdedigende duo van Man City dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Heus wel. Die speelt binnen twee seizoenen wekelijks in het eerste van City.

Nastasic. Dus?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is nu het centraal verdedigende duo van Man City dan?
Kompany en ...?

Geen idee, ken hem eerlijk gezegd niet zo goed, wel van naam maar heb hem zelden of nooit zien spelenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Rekik wordt een van de beste centrale verdedigers in de Eredivisie.

In de jeugd bij Feyenoord was hij veruit de beste. In Manchester was hij binnen paar weken gelijk aanvoerder van City A1. Traint geregeld mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, ken hem eerlijk gezegd niet zo goed, wel van naam maar heb hem zelden of nooit zien spelen

Over de A2 naar Amsterdamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Tarado het volgende:
Nog even iets anders, vanaf 15 juli trajectcontrole op de A2 Utrecht-Amsterdam, nu weet ik dat de meesten niet graag naar Amsterdam komen maar het is extra zonde als je het ook nog meer geld gaat kosten.

Omdat? Bij Psv, een grotere club op sportief gebied is hij zeker van speeltijd, daar waar Feyenoord nog 5 spelers voor hem heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi gebaar naar de eigen jeugd weer

Onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Clubliefde bestaat niet, en is enkel voor spelers welke de top niet kunnen halen. Of al bij een topclub zitten in salaris en prestaties.

Oké... dan voeg ik 'domme voetballers' erbij. Als voetballer moet je gewoon het meeste uit je carriere halen. Na je carriere kan je nog mooie dingen betekenen voor je club, je actieve carriere duurt daar veelte kort voor.quote:

Nogal wiedes, ja. Dat wil niet zeggen dat clubliefde niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké... dan voeg ik 'domme voetballers' erbij. Als voetballer moet je gewoon het meeste uit je carriere halen. Na je carriere kan je nog mooie dingen betekenen voor je club, je actieve carriere duurt daar veelte kort voor.

Daar heb je gelijk in, maar dat Rekik een Psv boven Feyenoord zou verkiezen zou ik volkomen begrijpen. Bij Psv kan hij direct in de basis op een hoger niveau, daar waar het bij Feyenoord nog maar valt te bezien gezien de spelers welke daar momenteel in die linie rondlopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Nogal wiedes, ja. Dat wil niet zeggen dat clubliefde niet meer bestaat.

Spelers die op hun 15de weggaan bij een club kiezen voor het geld, die hebben niks met een club. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat Rekik een Psv boven Feyenoord zou verkiezen zou ik volkomen begrijpen. Bij Psv kan hij direct in de basis op een hoger niveau, daar waar het bij Feyenoord nog maar valt te bezien gezien de spelers welke daar momenteel in die linie rondlopen.
Dat het wel enigszins pijnlijk moet zijn voor een Feyenoord-supporter begrijp ik wel.
Sorry.quote:Tevens is mijn dag nu al officieel verziekt dus ik ga maar buiten zitten.

quote:Douglas kan in Bundesliga bijna zes miljoen euro in vier jaar verdienen
Hannover 96 wordt wellicht de nieuwe werkgever van Douglas. De 25-jarige Braziliaan met een Nederlands paspoort is transfervrij na zes seizoenen bij FC Twente en heeft nog geen nieuwe club gevonden. Enkele geïnteresseerde partijen in Engeland haakten af vanwege de onduidelijke en ondeskundige zaakwaarnemers rond de verdediger. Hannover 96 ziet zijn komst echter nog zitten.
De nummer elf van het vorige seizoen in Duitsland haalde Johan Djourou al voor een tweede jaar op huurbasis weg bij Arsenal, maar is nog niet klaar. Ook Douglas moet erbij komen; hij viel de club het eerst op in de twee Europa League-wedstrijden die FC Twente en Hannover 96 tegen elkaar speelden. Directeur Dirk Dufner zou gecharmeerd zijn van de stopper en hem een aanbieding willen doen.
Volgens BILD gaat het om een verbintenis voor vier seizoenen, met een jaarsalaris van 1,4 miljoen euro. Douglas gaf eerder al aan open te staan voor een andere competitie dan de Eredivisie; hij zoekt vooral naar een uitdaging. Eerder werden twee andere Bundesligisten al met de verdediger in verband gebracht: Schalke 04 en VfL Wolfsburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |