Ik ga 'm niet maken, maar iets met het voortplantingsorgaan van je moeder nadat ik er klaar mee was.quote:

Zit HMF nu naast je te giechelen? Of gaat dat moeilijk met jouw lul in zijn mond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet maken, maar iets met het voortplantingsorgaan van je moeder nadat ik er klaar mee was.

quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit HMF nu naast je te giechelen? Of gaat dat moeilijk met jouw lul in zijn mond?

Ah mooi man. Even vieren met een jailbait plaatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet echt origineel, maar kon wel van je brutaliteit genieten.

Gvd, middelste.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah mooi man. Even vieren met een jailbait plaatje.
[ afbeelding ]
Iets voor Calland?

Doe eens plaatje van het hoogteprofielquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen.
Eerste bergetappe in de tour

Vandaagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens plaatje van het hoogteprofiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgenHoe laat zijn ongeveer bij de voet van die eerste berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgenOei, mooie etappes zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wifi in de bus![]()

Tussen 15:45 en 16:30 wordt de aankomst op Col de Pailhéres verwacht. Tussen 16:30 en 17:30 de aankomst op Ax-3-Domaines.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe laat zijn ongeveer bij de voet van die eerste berg?

etappe 18quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oei, mooie etappes zeg
Wifi in de bus

Mooi gebaar naar de eigen jeugd weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen van die rekik snap ik het niet.

marcelo zal er ook kapot van zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi gebaar naar de eigen jeugd weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |