Ik vind dit zo rot voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Staat op naam van mn zus, niets aan de hand. Ik zou gewoon bij haar op de kamer komen.
Ik wil dit niet nog n keer meemaken. Echt huilen hier buiten
Ik vind het een tof nummerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
En verder refereert de OP naar een solo van mij
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
En voor Golfer is er altijd nog deze versie
En deze met Bruce en Stipe blijft ook
Njet Mosjet Biet!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef borisz het volgende:
Moeders uitgezwaaid. Komende twee weken rijk alleen voor moi(en poes).
Ze gaat met oma op cruise naar St Petersburg
wow bijzondere bestemmingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef borisz het volgende:
En verder diverse tussenstops in oa Kopenhagen, Stockholm, Helsinki en Tallinquote:
Ik was netjes gekleed. Mooie hakken (5 blaren opgelopen) en een net jasje. Pursers deden zo goed mogelijk hun best voor ons, we werden goed voorgesteld, maar wat niet gaat gaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:39 schreef Pietverdriet het volgende:
IPB tickets zijn Indien Plaats Beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
In 2 weken heen en terug? Wow. Wel heel gaaf hoor zo'n cruise met tussenstopsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef borisz het volgende:
Gaat het alweer wat beter? Hopelijk blijft het bij verkoudenheid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Jammer fft. Volgende keer niet in een druk vakantieweekend proberen dus![]()
ben het hele jaar niet ziek geweest en nauwelijks verkouden en ja hoor.. ben krap een paar uur echt vrij en de boel loopt vol
![]()
Ja, beter nu.. is echt zo'n verkoudheid die vooral 's ochtends heel vervelend voelt, later op de dag gaat het beter maar sluimert het meer. Zal morgen wel weer beter gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter? Hopelijk blijft het bij verkoudenheid.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ondertussen verveel ik me een beetje op mijn 1e dag van 6 weken vakantie![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ondertussen verveel ik me een beetje op mijn 1e dag van 6 weken vakantie![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik was netjes gekleed. Mooie hakken (5 blaren opgelopen) en een net jasje. Pursers deden zo goed mogelijk hun best voor ons, we werden goed voorgesteld, maar wat niet gaat gaat gewoon niet.
Mn zus is inmiddels sinds 1,5 uur geland. Ik ga kijken wat ik ga doen. Heb net ff gedanst en zo maar naar buiten. Ik kan vnv naar een verjaardag maar dan moet ik aan iedereen uitleggen dat ik niet mee kon terwijl ik dat eigenlijk nog niet echt goed kan (nog te gevoelig). Zie er tegenop om het op mn werk aan iedereen uit te moeten leggen omdat ik zo enthousiast erover praatte (zelfs de directeur op de hoogte bracht van mijn HK trip
).
Ligt niet aan jou, IPB moet je gewoon geluk hebben, of met de captain wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Bartoli is 28quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo te zien is Lisicki bang voor Bartoli.
Snap ik wel, zou ook bang van dat enge mens worden. Is Bartoli trouwens al niet heel oud?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ontstressen heet dat... geen werk geen studie geen tuin en nu?
Kost een paar dagen
Hele irritante gebaartjes en maniertjes op de baan.quote:
Das wel lekker met dit weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:03 schreef golfer het volgende:
daarna naar Ilse de Lang in het Openluchttheater Caprera.
LOLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele irritante gebaartjes en maniertjes op de baan.
Je komt misschien ook toe aan lekker eindeloos leuke boeken lezen, tegen de verveling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Altijd een beetje last van. Maar nu valt ook nog eens het studie-moeten weg, dat is gek
Heb nog wel klusjes liggen hoor. Recepten ordenen en een plantenschema maken.. Maar vandaag ben ik gewoon in slaap gevallen
Straks de loop kijken (waar ik eigenlijk aan mee had willen doen
) en vanaaf een verjaardag. Hoef ik me niet meer te vervelen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Is Bartoli trouwens al niet heel oud?
quote:
Zegt ik dat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF is niet oud, hoe kom je daarbij
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik die naam hoor denk ik aan pastasaus
En ze kan de forehand niet met 1 handquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele irritante gebaartjes en maniertjes op de baan.
Ik dacht dat ze al heeeeeeeeeeeel lang meedraaide maar ik denk dat ik haar ff verwarde met Navratilovaquote:
Ik ben ook 28 Pietquote:
quote:
Had je een jaar of 6,7 jonger geschatquote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had je een jaar of 6,7 jonger geschat
Zou het de toko geld kosten of jou?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben blij dat hier nergens een goede toko met eten in de buurt zitZou em veel te veel geld gaan kosten
Het is een schat van een meid en gewoon lekker down to earth.quote:
Dat sfeertje is zoooquote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n openlucht theater met al die mensen
Leuk hè, die 'werkplek' van mij?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n openlucht theater met al die mensen
Of hun vuurtje is gedoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Net weer met matroos hond gelopen, slechts enkele vuurvliegjes gezien ipv de vele honderden zoals gisteren, ofwel het is wat te laat, of ze zijn slechts enkele nachten actief
Absoluutquote:
Onmeuig voak zelfs.quote:
ja echt heerlijk!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
AbsoluutEn het weer was natuurlijk fantastisch!
Ook lekker!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een fijne avond, Bluezz en golfer!
Ik heb gewandeld en op bed gelegen
Nachtdienst had je? Want op bed liggen met dit weer...quote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een fijne avond, Bluezz en golfer!
Ik heb gewandeld en op bed gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Op schoenen met minstens 12 cm hoge hak eronder.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ilse de Lange komt heel aardig over maar vind haar muziek en optredens wat saai. Maar danste ze zei je Golfer? Dat kende ik nog niet van haar
Ja, 3 nachtdiensten. En nee, niet echt geweldig om met dit weer overdag te moeten slapen. Mensen maken op zaterdag al meer herrie dan door de week, maar als het mooi weer is dan maken ze nóg meer herrie (massaal grasmaaien, muziek luid, op straat spelende kinderen etc)quote:Op zondag 7 juli 2013 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Nachtdienst had je? Want op bed liggen met dit weer...
Verjaardag was gezellig. Volgens mij had ik sjans met een 18-jarige jongen whehe. Ik verleer het gelukkig nog niet
Mijn criteria is altijd: als er al maar wat haar op groeit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou de mijne nietquote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn criteria is altijd: als er al maar wat haar op groeit...
Welk boek en van wie?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb trouwens nieuws; ik heb vandaag een paar blz van een boek gelezen!![]()
Poef.....gone! ©golfer
Balen is dat ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, 3 nachtdiensten. En nee, niet echt geweldig om met dit weer overdag te moeten slapen. Mensen maken op zaterdag al meer herrie dan door de week, maar als het mooi weer is dan maken ze nóg meer herrie (massaal grasmaaien, muziek luid, op straat spelende kinderen etc)
Ik had haar nog nooit live gezien en ik ben niet een heel groot fan maar ik vind haar wel heel erg goed live en het was alles behalve saai!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ilse de Lange komt heel aardig over maar vind haar muziek en optredens wat saai. Maar danste ze zei je Golfer? Dat kende ik nog niet van haar
Ik heb serieus nog geen mug in huis gezien! ( * Isabeau klopt het direct af)quote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel leuk zo'n feestje in de tuin, maar ben wel behoorlijk lek geprikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |