Je moet gewoon niet naar ze roepen dat ik een grotere penis heb. Mannen houden daar niet van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je moet eens een keer voor jezelf opkomen dan had ik het niet hoeven doen
nou sommige mannen welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar ze roepen dat ik een grotere penis heb. Mannen houden daar niet van.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mierenneuker?
Ik heb medelijden met je
Maak dat niet openbaar, straks word ik herkendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Xca(T) chet, in je profiel staat niet waar je woont? Hoe kunnen we nu op onze eerste piano date
?
Ik was daar 5 en onschuldig, wtf bro.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu weet ik zeker dat ik jou hard wil nemen
blijkbaar wel want ze zaten hard achter je aan te rennenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar ze roepen dat ik een grotere penis heb. Mannen houden daar niet van.
Jou niet nee, ik ben het gewoon helemaal.quote:
zaten jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar wel want ze zaten hard achter je aan te rennen
Dm mij, dan ben ik helemaal gelukkigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak dat niet openbaar, straks word ik herkend
Jij bent het helemaal ja...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jou niet nee, ik ben het gewoon helemaal.
Alleen kan het feit dat ik limburger ben in mn nadeel werken ; (
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dm mij, dan ben ik helemaal gelukkig
True, maar wat wij stiekem samen doen gaan we hier niet vertellen.quote:
Er zaten van die sprinkels op mijn aardbeienijs hè. Het was geen ordinair bolletje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar wel want ze zaten hard achter je aan te rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |