quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hij had een communisme topic, en refereede nog wel eens hier in de SC van dictatuur m.b.t. Mods. Ironisch
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Er is maar 1 LC.. Toen ik The Hills kijk was het echt zo van true love
link naar topic?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hij had een communisme topic, en refereede nog wel eens hier in de SC van dictatuur m.b.t. Mods. Ironisch
Corruptie tot de max, hiero!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Lijkt jumbo welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Corruptie tot de max, hiero!
Vond Audrina ook nog wel wat hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Er is maar 1 LC.. Toen ik The Hills kijk was het echt zo van true love
De mods hier? Die vind ik anders nog wel redelijk mild hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik studeer en vind het werken bij de AH verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, werj doen dat je leuk vind, dat ga ik nu ook doen. Wat doe je nu en wat wil je in d toekomst?
ik gebruik je alleen voor dingen en dan mag je gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tot je weer naar de SC komt met de vraag: "hoin jong0nssnss, wie wil me helpen schoonmaken in mijn grote koninkrijk ;S;S"? En ik ja zeg. Dan ben ik binnen.
waarom doe je t danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik studeer en vind het werken bij de AH verschrikkelijk
Audrina's borsten zijn echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vond Audrina ook nog wel wat hebben
Voor dingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik gebruik je alleen voor dingen en dan mag je gaan
sws kutwijf datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Audrina's borsten zijn echtmaar een lelijke kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |