JE KAN MIJ NIET PAKKEN IN MIJN KONINKRIJK VIEZE PEASANT HAHAquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou je aan je paardenstaart trekken, snotkind.
Bij deze. Welterusten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neuh, maar als je het zo erg vind
Zal ik jou een aanbod doen voor een jumbo winkel danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zulke exceptionele kwaliteiten dat ze mij dat nooit kwalijk zullen nemen.
Heb liever LC girl next doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja lekker idd ik heb een ouwe naast me wonen die is bijna latijd weg
Waarom heeft hij ban?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dictatuur ofzo.
sgtporkbeans heeft een ban daarom
Ze zeggen dat ik daar op lijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb liever LC girl next door![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zal ik jou een aanbod doen voor een jumbo winkel danals je zo goex bent?
Zij is mijn typequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb liever LC girl next door![]()
[ afbeelding ]
Slim bezig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dictatuur ofzo.
sgtporkbeans heeft een ban daarom
Tot je weer naar de SC komt met de vraag: "hoin jong0nssnss, wie wil me helpen schoonmaken in mijn grote koninkrijk ;S;S"? En ik ja zeg. Dan ben ik binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JE KAN MIJ NIET PAKKEN IN MIJN KONINKRIJK VIEZE PEASANT HAHA
[ afbeelding ]
Haha, werj doen dat je leuk vind, dat ga ik nu ook doen. Wat doe je nu en wat wil je in d toekomst?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee joh, wat moet ik bij een willekeurig filiaal.
Hij had een communisme topic, en refereede nog wel eens hier in de SC van dictatuur m.b.t. Mods. Ironischquote:
zij heeft altijd hetzelfde lachje en ze heeft gewoon een irritant hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |