Dan neem je maar een taxi. Het is allemaal je eigen schuld. Dan ga je ook maar op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon uren dat ik er moet zijn, zonder pauze, en dat is nou eenmaal deze tijdzone.
Iedereen zonder rijbewijs gaat de schuldsanering in. Live with itquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach gut.. Arme zielige jij toch... Iemand anders zo precies zo reageren..
NOT
Daar had je dan verdomme eerder aan moeten denken, voordat je al die overtredingen beging.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon uren dat ik er moet zijn, zonder pauze, en dat is nou eenmaal deze tijdzone.
Ja, want dat is het onvermijdelijke gevolg natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, dus je huis de executieverkoop in, je gezin naar de klote,de schuldsanering en wat al niet meer, alleen maar omdat je rijbewijs ongeldig is verklaard![]()
Nou, als je dat logisch vindt, verdien je ook niet beter.
Ehmmm, achteraf is het het beste wat me ooit is overkomen, vergis je niet. Voor die tijd was ik net als jij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach gut.. Arme zielige jij toch... Iemand anders zo precies zo reageren..
NOT
Je geeft serieus antwoordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan neem je maar een taxi. Het is allemaal je eigen schuld. Dan ga je ook maar op de blaren zitten.
Ik heb geen enkele zekerheid als jij die hebt, mijn ''baas'' kan binnen 10 seconden bepalen of ik op moet kankeren, zonder WW niks. Dat kan ik gewoon NIET gebruiken om mijn huidige standaard te behouden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan neem je maar een taxi. Het is allemaal je eigen schuld. Dan ga je ook maar op de blaren zitten.
Ik hoef mijn kinderen niet af te schieten... wat is dat nou voor absurde vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Welke in het geval van als je er een moet afschieten natuurlijk
Als je voor je werk 100% afhankelijk bent van je auto wel ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, want dat is het onvermijdelijke gevolg natuurlijk
Je was een meisje en nu ben je een jongenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ehmmm, achteraf is het het beste wat me ooit is overkomen, vergis je niet. Voor die tijd was ik net als jij.
He ja zeg, het is echt wel heel erg met iemand gesteld als die zich aan de wet houdtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ehmmm, achteraf is het het beste wat me ooit is overkomen, vergis je niet. Voor die tijd was ik net als jij.
Nee, opkanker is heel vervelend. Het is wel vrij fataal, dus met een beetje mazzel haal je de nieuwe aardappels niet. Nu ik er eens over nadenk: dit zou wel eens de hele oplossing van het probleem kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele zekerheid als jij die hebt, mijn ''baas'' kan binnen 10 seconden bepalen of ik op moet kankeren, zonder WW niks. Dat kan ik gewoon NIET gebruiken om mijn huidige standaard te behouden.
Nee, zo ben ik afgeleverd, gewoon bij m'n geboorte alquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, sorry
Is dat door de omstandigheden gekomen, of zijn er bij jou ook uren dat je er moet zijn zonder pauze?
Zoals ik al zei, alles kan ''als'' maar dat is niet relevant. Mijn vergelijk is niet foutief.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef mijn kinderen niet af te schieten... wat is dat nou voor absurde vraag.
Het staat ook niet in verhouding tot de vraag die ik jou stelde:
Had je het oordeel van de agent wel geaccepteerd als zijnde een goed oordeel als hij ¤ 15.000 netto per maand zou verdienen?
Zo dacht ik vroeger ook. Je aan de wet houden is altijd beter... Truste.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
He ja zeg, het is echt wel heel erg met iemand gesteld als die zich aan de wet houdt
Goh... Toestand!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef Leandra het volgende:
Nee, zo ben ik afgeleverd, gewoon bij m'n geboorte al
TS werkt vanuit huis.... en nu? Die verdient z'n centen net zo makkelijk zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, dus je huis de executieverkoop in, je gezin naar de klote,de schuldsanering en wat al niet meer, alleen maar omdat je rijbewijs ongeldig is verklaard![]()
Nou, als je dat logisch vindt, verdien je ook niet beter.
Wat eigenlijk het meest triest is voor de mensen met een rijbewijs maar zonder auto.... wat een hel zo'n levenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Iedereen zonder rijbewijs gaat de schuldsanering in. Live with it
Zolang er gameverslaafde gokbeluste minderjarigen zijn. Dus zó makkelijk is dat niet. In uren dat hij ergens moet zijn zonder pauzequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
TS werkt vanuit huis.... en nu? Die verdient z'n centen net zo makkelijk zonder rijbewijs.
Gofter nou zeg! Dubbel genaaid en nog niet zwangerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
Wat eigenlijk het meest triest is voor de mensen met een rijbewijs maar zonder auto.... wat een hel zo'n leven
TAXI. OV. FIETS, Voor mijn part ga je te voet en moet je 3 uur lopen enkele reis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele zekerheid als jij die hebt, mijn ''baas'' kan binnen 10 seconden bepalen of ik op moet kankeren, zonder WW niks. Dat kan ik gewoon NIET gebruiken om mijn huidige standaard te behouden.
Je kan het lachwekkend vinden maar als ik ook maar 1 dag (7 dagen per week) een paar uur afwezig ben in mijn ''shift'' kan ik opdonderen met noppes nada 0%. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Zolang er gameverslaafde gokbeluste minderjarigen zijn. Dus zó makkelijk is dat niet. In uren dat hij ergens moet zijn zonder pauze
Owh, en iedereen die in de WW komt gaat persoonlijk failliet?? Bijzonder..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je voor je werk 100% afhankelijk bent van je auto wel ja.
Heeft TS nu ineens een baas? Is dat die baas van het gokpaleis? Dan vermoed ik dat de baas er verder niet zo mee zal zittenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe denk je dat je baas denkt over iemand die een auto bestuurt terwijl zijn rijbewijs ingevorderd is?Heb je niet verteld zeker?
Je bent daarin vrij uniek in Nederland. Veruit de meeste werknemers mogen gewoon zelf bepalen wanneer ze op hun werk verschijnen. En op welke manier ook vooral. Het blijkt dat sommigen gewoon op de fiets gaan. Zie je het voor jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef DatBoss het volgende:
Je kan het lachwekkend vinden maar als ik ook maar 1 dag (7 dagen per week) een paar uur afwezig ben in mijn ''shift'' kan ik opdonderen met noppes nada 0%. Zo simpel is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |