art wvw ja, niet srquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dacht je van artikel 5 Wegenverkeerswet?
Als als, wat als je moest kiezen tussen je twee kinderen, wie vn 2 kies je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als die agent ¤ 15.000 netto per maand zou vangen dan had je zijn oordeel wel geaccepteerd?
Vergeet de geodriehoek nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef DatBoss het volgende:
EXACT. Er moet toch brood op de plank komen: een auto is gewoon onmisbaar daarvoor.
Nee hoor.. Het is eerder het als-het-niet-in-mijn-straatje-te-pas-komt-hoef-ik-me-toch-zeker-niet-aan-de-wet-te-houden-topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het is het iets-verder-dan-je-gewend-bent-nadenken-topic-niet-alles-is-roze-wat-een-rijbewijs-betreft-topic.
Wie ben jij om te bepalen of iets krankzinnig is? Heb je een studie psychologie afgerond?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:34 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Die agent moet toch de afweging maken? Hij is geen professor psychologie en kan dus niet waarnemen of ik gestoord ben of prima kan rijden... KRANKZINNIG is dat sorry hoor
Ben jij één van de twee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Als als, wat als je moest kiezen tussen je twee kinderen, wie kies je?
Ben je doof of zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
Wie ben jij om te bepalen of iets krankzinnig is? Heb je een studie psychologie afgerond?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Queller het volgende:
Getsie, stel nou niet van die rake vragen, want anders gaat TS wéér zeggen dat ie niet meer reageert
ik adviseer iedereen ook zonder rijbwijs te gaan rijden; de rijvaardigheid is echt niet hoger MET een rijbewijs ook houd men zich MET rijbewijs ook niet meer aan de regelsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik het niet handig van je dat je het TS min of meer adviseert om zonder rijbewijs te blijven rijden, door het te bagatelliseren omdat jij het ook gedaan hebt.
In jouw geval was er door een persoonsverwisseling sprake van een onterechte inname cq ongeldig verklaring van je rijbewijs, TS heeft dat EMG gewoon aan z'n broek door z'n rijgedrag.
Als er iemand is die niet zonder rijbewijs moet blijven rijden is het TS.
Nee. Maar ik zou ook niet rijden zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij zou stoppen met je hypotheek betalen? Met eten? Met je gas en licht licht betalen? Omdat Justitie een persoonsverwisseling maakt? Really???
Jij verdient je geld toch gewoon vanuit huis?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef DatBoss het volgende:
[..]
EXACT. Er moet toch brood op de plank komen: een auto is gewoon onmisbaar daarvoor.
Ik heb er ook twee, maar wil de vraag gráág helder hebben. Mijn antwoord: als jij één van mijn twee kinderen was, dan koos ik voor die andere. Most defquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:40 schreef DatBoss het volgende:
Ik heb het over leandra omdat ik meen te herinneren dat ze twee kinderen heeft.
Misschien heb je gelijk. Sinds die tijd heb ik niet zoveel meer op met de voor jou zo heilige wet. Ik veeg er sindsdien mijn reet mee af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee hoor.. Het is eerder het als-het-niet-in-mijn-straatje-te-pas-komt-hoef-ik-me-toch-zeker-niet-aan-de-wet-te-houden-topic
Ik heb ook gewoon uren dat ik er moet zijn, zonder pauze, en dat is nou eenmaal deze tijdzone.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verdient je geld toch gewoon vanuit huis?
Of begrijp je zelfs een gezegde als "Er moet brood op de plank komen" niet?
Slachtoffer van de omstandigheden en onvermijdbaar zo geworden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Sinds die tijd heb ik niet zoveel meer op met de voor jou zo heilige wet. Ik veeg er sindsdien mijn reet mee af.![]()
Zo was ik niet, zo ben ik gemaakt. En met groot succes zeg maar.
Geef eens gewoon antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Als als, wat als je moest kiezen tussen je twee kinderen, wie vn 2 kies je?
Welke in het geval van als je er een moet afschieten natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet ik kiezen? Wie de liefste is? De jongste natuurlijk
Precies. Waarom snapt niemand dat! Je hebt uren dat je er moet zijn. Dat heb ik ook. Dus dat snap ik wel. Ook met pauzequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon uren dat ik er moet zijn, zonder pauze, en dat is nou eenmaal deze tijdzone.
Ah, dus je huis de executieverkoop in, je gezin naar de klote,de schuldsanering en wat al niet meer, alleen maar omdat je rijbewijs ongeldig is verklaardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou ook niet rijden zonder rijbewijs.
Ow, sorryquote:
Ach gut.. Arme zielige jij toch... Iemand anders zo precies zo reageren..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Sinds die tijd heb ik niet zoveel meer op met de voor jou zo heilige wet. Ik veeg er sindsdien mijn reet mee af.![]()
Zo was ik niet, zo ben ik gemaakt. En met groot succes zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |