Bezorgt Albert.nl niet bij jou?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Redelijk, ik haal alleen mijn boodschappen nog (ik moet toch eten en drinken voor dit OOK WEER een probleem is bij sommige) en dat is het eigenlijk... Hele plezier is eruit. Ik hoop dat ik snel de brieven binnen ontvang. Duurt me tenenkrommend lang.
Lopen, fietsen, OV, bezorgservice (goede Leandra!)???quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan? Ik moet toch eten en drinken,kan moeilijk in het afval van de buren gaan graaien
je weet dat je dan onverzekerd rondrijdt, ook al zit de ander fout?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan? Ik moet toch eten en drinken,kan moeilijk in het afval van de buren gaan graaien
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.quote:
Kopen is idd uit den boze, dat wij dat niet snappen zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon nog bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Och, ik heb 7 jaar niet anders gedaan. Is niet zo spannend hoor. Wel levensgevaarlijk aangezien je niet kunt stoppen onderweg om bv eerste hulp te verlenen als er 300 meter voor je iemand van de dijk afrijdt. Maar goed wet is wet. Stoppen is in dat geval (indirect, want komt altijd politie bij) strafbaar. Sim-pel.quote:
Dan moet ik dat bij zon pick up point zeker ophalen, gaat lekker ZONDER auto. IQ weer hier vandaag jezus.quote:
Je bent toch trots op de hoeveelheid geld die je verdient? Een fiets kost niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Ok, dan ben jij ook een achterlijke lul.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Och, ik heb 7 jaar niet anders gedaan. Is niet zo spannend hoor. Wel levensgevaarlijk aangezien je niet kunt stoppen onderweg om bv eerste hulp te verlenen als er 300 meter voor je iemand van de dijk afrijdt. Maar goed wet is wet. Stoppen is in dat geval (indirect, want komt altijd politie bij) strafbaar. Sim-pel.
Nee, die bezorgen thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik dat bij zon pick up point zeker ophalen, gaat lekker ZONDER auto. IQ weer hier vandaag jezus.
En hoe deed je boodschappen voor je je rijbewijs had.... vroeger, meer dan 3 maanden geleden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Je bent toch trots op de hoeveelheid geld die je verdient? Een fiets kost niet zoveel hoor.
Scooterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe deed je boodschappen voor je je rijbewijs had.... vroeger, meer dan 3 maanden geleden?
Dan neem je een taxi. Mijn God zeg..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..
En die heb je niet meer??quote:
Ook Google weet dat en je kunt met OV/taxi/wandelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..
Ik wil wel een normale keuze maken, nie tzomaar ''ja die wil ik'', dus dan moet ik 3 keer heen en weer volgens jou logica. Een auto is gewoon cruciaal in een leven buiten de grote steden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Ook Google weet dat en je kunt met OV/taxi/wandelen.
Truequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als zijn rijbewijs is ingevorderd moet hij die scooter ook laten staan.
Neem de bus, huur een student in die je kan chauffeuren, vraag vrienden je naar de fietsenwinkel te brengen, laat hem gewoon bezorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |