Lopen, fietsen, OV, bezorgservice (goede Leandra!)???quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan? Ik moet toch eten en drinken,kan moeilijk in het afval van de buren gaan graaien
je weet dat je dan onverzekerd rondrijdt, ook al zit de ander fout?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan? Ik moet toch eten en drinken,kan moeilijk in het afval van de buren gaan graaien
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.quote:
Kopen is idd uit den boze, dat wij dat niet snappen zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon nog bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Och, ik heb 7 jaar niet anders gedaan. Is niet zo spannend hoor. Wel levensgevaarlijk aangezien je niet kunt stoppen onderweg om bv eerste hulp te verlenen als er 300 meter voor je iemand van de dijk afrijdt. Maar goed wet is wet. Stoppen is in dat geval (indirect, want komt altijd politie bij) strafbaar. Sim-pel.quote:
Dan moet ik dat bij zon pick up point zeker ophalen, gaat lekker ZONDER auto. IQ weer hier vandaag jezus.quote:
Je bent toch trots op de hoeveelheid geld die je verdient? Een fiets kost niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Ok, dan ben jij ook een achterlijke lul.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Och, ik heb 7 jaar niet anders gedaan. Is niet zo spannend hoor. Wel levensgevaarlijk aangezien je niet kunt stoppen onderweg om bv eerste hulp te verlenen als er 300 meter voor je iemand van de dijk afrijdt. Maar goed wet is wet. Stoppen is in dat geval (indirect, want komt altijd politie bij) strafbaar. Sim-pel.
Nee, die bezorgen thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik dat bij zon pick up point zeker ophalen, gaat lekker ZONDER auto. IQ weer hier vandaag jezus.
En hoe deed je boodschappen voor je je rijbewijs had.... vroeger, meer dan 3 maanden geleden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Heb ik niet, moet ik maar een om de hoek gaan stelen ofzo volgens jou? Ik heb alleen me auto en woon bij Groningen uit de stad dus op loopafstand is het niet.
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Je bent toch trots op de hoeveelheid geld die je verdient? Een fiets kost niet zoveel hoor.
Scooterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe deed je boodschappen voor je je rijbewijs had.... vroeger, meer dan 3 maanden geleden?
Dan neem je een taxi. Mijn God zeg..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..
En die heb je niet meer??quote:
Ook Google weet dat en je kunt met OV/taxi/wandelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dan moet ik toch naar de fietsenwinkel god weet hoever hiervandaan. Ik koop niet zomaar iets zonder het te zien..
Ik wil wel een normale keuze maken, nie tzomaar ''ja die wil ik'', dus dan moet ik 3 keer heen en weer volgens jou logica. Een auto is gewoon cruciaal in een leven buiten de grote steden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Ook Google weet dat en je kunt met OV/taxi/wandelen.
Truequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als zijn rijbewijs is ingevorderd moet hij die scooter ook laten staan.
Neem de bus, huur een student in die je kan chauffeuren, vraag vrienden je naar de fietsenwinkel te brengen, laat hem gewoon bezorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nou en? Dan ga je 3x op en neer.. Kan ons dat schelen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik wil wel een normale keuze maken, nie tzomaar ''ja die wil ik'', dus dan moet ik 3 keer heen en weer volgens jou logica. Een auto is gewoon cruciaal in een leven buiten de grote steden.
Vertel? Mijn rijbewijs werd ingevorderd door een persoonverwisseling door Justitie. Kon ik dus geen fuck aandoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dan ben jij ook een achterlijke lul.
Ja die zijn er wel maar ik hou toch liever van AH gaan lekker gemakkelijk alles in een.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem de bus, huur een student in die je kan chauffeuren, vraag vrienden je naar de fietsenwinkel te brengen, laat hem gewoon bezorgen.
Wat voor hell hole woon je in hemelsnaam als er geen supermarkt (of slager, groenteboer, bakker) en fietsenmaker zijn?
Kijk, je was al compleet ongeloofwaardig, maar dit helpt niet he?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel maar ik hou toch liever van AH gaan lekker gemakkelijk alles in een.
Ik heb niet het idee dat jij vaak normale keuzes maakt, dus echt een valide argument vind ik het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:13 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik wil wel een normale keuze maken, nie tzomaar ''ja die wil ik'', dus dan moet ik 3 keer heen en weer volgens jou logica. Een auto is gewoon cruciaal in een leven buiten de grote steden.
Kijk jij bent de eerste persoon die een beetje logica heeft dat niet alles om een roze kaartje draait in de wereld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vertel? Mijn rijbewijs werd ingevorderd door een persoonverwisseling door Justitie. Kon ik dus geen fuck aandoen.
Maar ga dat maar eens uitleggen aan het C.B.R. Die zijn ziende blind, en horende doof, zelfs (na 1,5 jaar) met ALLE papieren van Justitie waarin werd aangegeven dat IK het niet was.
Het begrip rijbewijs betekent voor mij dus niks meer. Ik bepaal zelf wel of ik in staat ben te rijden, het C.B.R. is in ieder geval niet capabel daartoe.
Ik heb zelfs bij fuiken maar 2 keer m'n rijbewijs hoeven laten zien.... de andere keren alleen maar blazen en doorrijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:11 schreef Resistor het volgende:
Gewoon meewerken en doen alsof je er wat van leert.
Ik denk niet dat DatBoss een persoon is die er in slaagt om 25 jaar lang onopvallend zonder rijbewijs rond te kunnen rijden
(genoeg voorbeelden van mensen die zo lang zonder rijbewijs rond hebben gereden en bij een standaard controle door de mand vallen)
Waarom heb je dat kaartje dan eerst wel gewoon gehaald?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kijk jij bent de eerste persoon die een beetje logica heeft dat niet alles om een roze kaartje draait in de wereld.
strafrecht? hij heeft een misdrijf gepleegd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit geen strafrechtelijke vervolg heeft, DatBoss maakt het waarschijnlijk nog rooskleuriger dan het is
De waslijst aan overtredingen waar jouw roze kaartje voor is ingenomen maakt van jou sowieso wel een mongool van een chauffeur. Rijbewijs of niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Kijk jij bent de eerste persoon die een beetje logica heeft dat niet alles om een roze kaartje draait in de wereld.
Ik zit overdag school (schakeltraject, erg veel uren tot laat), winkels dicht a half 6 in mijn dorp. Ik mis dit ALTIJD ivm mijn werk en studie dus. AH daarentegen vaak later open hier, zonder alles bij aparte winkeltjes te halen en ook gewoon compleet je boodschappen kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, je was al compleet ongeloofwaardig, maar dit helpt niet he?
dat snap ik ook niet; als je geen interesse hebt ik rijvaardigheid, waarom wil je dan een rbwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat kaartje dan eerst wel gewoon gehaald?
Ja, dat heeft hij, rijden zonder rijbewijs is een misdrijf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
strafrecht? hij heeft een misdrijf gepleegd?
Ik wil wel gewoon zonder zorgen lekker ritjes maken, ik zeg toch dat ik nu alleen uit HOGE NOOD mijn rit voor me brood maak, angstig als wat.. Ik houd er niet van om onverzekerd te rijden maar ik moet toch eten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet; als je geen interesse hebt ik rijvaardigheid, waarom wil je dan een rbw
Ja, strafrecht ja. Sommige artikelen/bepalingen uit de Wegenverkeerswet vallen onder het bijzondere strafrecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
strafrecht? hij heeft een misdrijf gepleegd?
als je wat minder 'zonder zorgen ritjes maakt' had je gewoon geld om te etenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon zonder zorgen lekker ritjes maken, ik zeg toch dat ik nu alleen uit HOGE NOOD mijn rit voor me brood maak, angstig als wat.. Ik houd er niet van om onverzekerd te rijden maar ik moet toch eten..
Nogmaals: albert.nl. Die bezorgen gewoon thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zit overdag school (schakeltraject, erg veel uren tot laat), winkels dicht a half 6 in mijn dorp. Ik mis dit ALTIJD ivm mijn werk en studie dus. AH daarentegen vaak later open hier, zonder alles bij aparte winkeltjes te halen en ook gewoon compleet je boodschappen kunnen doen.
Zorg maar dat je hem houdt, dat roze papiertje... Hoewel ik minimaal 175.000km heb gereden zonder, rijdt het niet lekker als je bv. onderweg een balk op de weg tegenkomt, en geen 112 kunt bellen (dat gaat nu eenmaal niet anoniem) een achteropkomende motorrijder rijdt zich in dat geval gewoon dood.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef DatBoss het volgende:
ja dat weet ik, maar dat heeft ts hopelijk niet gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, strafrecht ja. Sommige artikelen/bepalingen uit de Wegenverkeerswet vallen onder het bijzondere strafrecht.
Ja, dank daarvoor. Ik hoop dat alles hier gewoon bijstaat wat ik altijd nodig heb, ik ben wat dat betreft redelijk autistisch als ik mijn normale supermarkt rondje niet kan maken en/of dingen missen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: albert.nl. Die bezorgen gewoon thuis.
AH "hier" later open?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zit overdag school (schakeltraject, erg veel uren tot laat), winkels dicht a half 6 in mijn dorp. Ik mis dit ALTIJD ivm mijn werk en studie dus. AH daarentegen vaak later open hier, zonder alles bij aparte winkeltjes te halen en ook gewoon compleet je boodschappen kunnen doen.
tuurlijk kan dat wel, als je daar al bang voor bent zeg je dat je dat, uiteraard jij niet reed want bellen tijderns het rijden mag nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zorg maar dat je hem houdt, dat roze papiertje... Hoewel ik minimaal 175.000km heb gereden zonder, rijdt het niet lekker als je bv. onderweg een balk op de weg tegenkomt, en geen 112 kunt bellen (dat gaat nu eenmaal niet anoniem) een achteropkomende motorrijder rijdt zich in dat geval gewoon dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |