Shit happens man. Het is in ieder geval goed dat je er wat aan gedaan hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het laatste waarschijnlijk. Wel jammer, heb wel zo'n 'what could have been'-gevoel. Na m'n 12de gewoon geen fuck aan sport meer gedaan voor een jaar of 4. All kinds of fatgains.
Nu inmiddels een gecutte endo.
Dit is gewoon kut vriend. Een kutstreek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
Is goed schatjuh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nooit. Kunnen wel een keertje samen gaan liften tho.
Ja dat lijken me echt van die dingen voor meiden/vrouwenteams. Dikke bitchings, massale ruzies en lesbische neigingen
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht deze actie gaat mij vast er veel respect en gezag opleveren... Krijg je dit.
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb wel respect voor je aambeienstruggles en hoe open je daarover bent. Een voorbeeld voor iedereen met dit chanante probleem!
ja pussysquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
En als compensatie voor dat nare verleden gaan de mensen maar liften?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je merkt wel dat mensen hier op schaken, paardrijden, badminton, streetdance, scouting/padvinders, judo, dansles etc hebben gezeten.
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dat is dan hier in het topic, maar ik krijg videoblogs in de DM.
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
even onder ons, wel eens een fapje op gezet?ik vertel t niet door
Godver.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die aambeiden zijn tijdelijk, maar dat strakke sterretje van 'm is permanent. ( het antwoord is ja )
Ja uhh maar kan je wel ff andere chick en mascotte doen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb je goed. Ik ga sowieso ook voor altijd blijven sporten, want kinderen nemen de gewoontes van hun ouders over. Sportieve ouders = sportieve kinderen, dikke ouders = dikke kinderen, rokende ouders = rokende kinderen etc. etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Omdat ik zon astmatische beta vroeger was gaat mijn zoon direct de agoge in zodra die kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |